וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס מבקר: "השחקנים איבדו את האמון בגווארדיולה"

ההפסד הרביעי ברציפות של באיירן מינכן הרתיח את שחקן העבר, שהחליט לבקר בחריפות את המאמן הספרדי: "הוא לא ציפה שזה מה שיקרה". פפ: "אם נחשוב רק על לכבוש מול ברצלונה, נובס"

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
הלחץ מדבר. פפ/GettyImages

באיירן מינכן ממשיכה להציג יכולת מאכזבת. אתמול (שבת) ספגה האלופה הפסד רביעי ברציפות (אם מחשיבים את ההפסד בפנדלים בגביע), כשנכנעה 1:0 לאוגסבורג, ואחרי התבוסה לברצלונה בקאמפ נואו (3:0), ההדחה מהגביע ורצף ההפסדים הכי ארוך בקריירה של פפ גווארדיולה - הלחץ מתחיל לדבר.

באיירן צריכה לנצח את ברצלונה לפחות 0:3 כדי להעפיל לגמר האלופות. בשנה שעברה היא הפסידה 1:0 בחוץ לריאל, ואז קיבלה רביעייה בבית בגומלין. "אם רק נחשוב על גולים ביום שלישי, נפסיד באותה צורה שבה הפסדנו בשנה שעברה למדריד", אמר גווארדיולה, "נהיה חייבים להישאר רגועים, לשחק את המשחק שלנו, ולראות מה קורה".

אחרי שספגה הפסד רביעי ברציפות, לותר מתיאוס, אחד מגדולי השחקנים בגרמניה בכל הזמנים, החליט לנצל את ההזדמנות כדי להעביר ביקורת על הבווארים ועל מאמנם פפ גווארדיולה. "גווארדיולה כבר אמר שהעונה נגמרה", אמר מתיאוס. "הוא מבצע יותר מדי רוטציות וזה גורם לחוסר יציבות. נראה שהשחקנים איבדו את האמון בפפ והוא לא ציפה שזה יקרה".

באיירן שיחקה בעשרה שחקנים מול אוגסבורג, אחרי שפפה ריינה הורחק בדקה ה-13, אבל פפ בעיקר מתגעגע לרובן וריברי. "לקבוצה אין שחקני כנף שיכולים לתקום מהצדדים", אמר המאמן על מכת הפציעות של קבוצתו, "אנחנו נאלצים להסתמך על שחקני ההגנה שלנו שיעשו את העבודה וימלאו את החלל. לא היה קל לשחק 80 דקות בעשרה שחקנים, במיוחד אחרי המשחק בברצלונה. למעשה, אני מאוד גאה בשחקנים שלי".

לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה 2008. GettyImages
איבד את חדר ההלבשה? לותר מתיאוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully