וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס קילל את הקהל, בברצלונה חוגגים: "האליפות לא יכולה לברוח"

השוער ספג בוז וענה עם מילים קשות, פפה: "יהיה קשה לזכות. אם נשחק כך מול יובה נעבור". אופטימיות לגבי שיתופו של קרוס מול יובנטוס. לואיס אנריקה: "השער של פדרו היה ענק". והמספרים המדהימים של דייגו אלבס

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
עוד פיצוץ עם הקהל. קסיאס/GettyImages

קרב האליפות בספרד הוכרע כמעט סופית הערב (שבת). ברצלונה עשתה את המוטל עליה וניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד בקאמפ נואו. ריאל מדריד, שעלתה לשחק מיד אחריה, לא עמדה בלחץ, נקלעה לפיגור ביתי של 2:0 מול ולנסיה ואומנם הצליחה לחזור ל-2:2, אך התיקו שלה השאיר אותה ארבע נקודות מאחורי הקטאלנים, כאשר נותרו שני מחזורים לתום העונה. במחזור הבא, ברצלונה תתארח אצל האלופה היוצאת אתלטיקו מדריד אבל גם אם היא תפסיד, קשה לראות איך היא שומטת את האליפות בבית במחזור הסיום מול דפורטיבו לה קורוניה.

בעיתוני קטאלוניה חגגו. "אל מונדו דפורטיבו" כתב: "ריאל מדריד כמעט אומרת להתראות לליגה" ואילו ב"ספורט" נכתב: "האליפות כבר לא יכול לברוח". במדריד ביכו על המצב והכותרת של ה"מארקה" הייתה: "ליגה שהלכה", בעוד שלמשחק של ברצלונה הכותרת הייתה: "כל מה שצריך בשביל להיות אלופים". הכותרת של ה"אס" לא השאירה מקום לספק: "אלבס נתן לבארסה את הליגה. ההצגה שלו סגרה כמעט סופית את סיפור האליפות".

כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, ריאל מדריד. רויטרס
גם הוא מתוסכל. בייל/רויטרס

סוכנו של בייל: "הקבוצה צריכה לעבוד בשבילו"

בינתיים ג'ונתן בארנט, סוכנו של גארת' בייל, תוקף את ריאל מדריד וטוען שהקבוצה לא מוסרת לו ולא משתמשת בו נכון. אחרי שפורסם שבייל, הכדורגלן היקר בעולם, מסר הכי מעט מסירות מבין שחקני ריאל (אפילו פחות מקסיאס) בהפסד ליובנטוס בחצי גמר האלופות, ואחרי שהוולשי ספג ביקורות קשות בבריטניה ובספרד, בארנט אומר: "הסטטיסטיקות האלה הן מה שאנחנו אומרים כל הזמן, זה רק מוכיח שמי שמבקר אותו לא יודע על מה הוא מדבר. ריאל צריכה לעבוד בשביל גארת' ולמסור לו יותר. לתת לו יותר את הכדור ולאפשר לו להראות מה הוא שווה ובמה הוא טוב. הוא יהיה השחקן הכי טוב בריאל מדריד כשחבריו לקבוצה יעבדו יחד איתו ויעזרו לו. זה מאכזב מאוד שמקצוענים לא מבינים את זה. במקום לבקר, כדאי שיבדקו טוב מה אומרים".

בארנט מוסיף ש"רוב האנשים היו נשברים מזה, אבל גארת' נחוש. הוא יכול היה לצעוק או להשתולל או לבקש שיחה עם המאמן, אבל הוא לא רוצה להרגיז אף אחד. דיברתי אותו, והוא מאוד מתוסכל ממה שקורה ושדברים לא הולכים לו, אבל הוא משתוקק לצאת שוב למגרש ולשחק... כל מועדון ירצה להחתים אותו, אבל הוא יהיה בריאל בעונה הבאה. אין סיכוי שהוא יעזוב בקיץ כשהוא אמר שהוא תמיד חלם לשחק בריאל, זה היה 100 אחוז נכון, והוא רוצה מאוד להצליח שם".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד נפרדה ב-2:2 מולנסיה

לכתבה המלאה
פדרו שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
בארסה עומדת לזכות באליפות. פדרו חוגג את השער הענק/GettyImages

אלבס הדף פנדל מספר 16 בקריירה שלו בליגה הספרדית, הכי הרבה בתולדות הליגה לצד אנדוני סוביסארטה, שוער העבר הגדול. בסך הכול, נבעטו לעבר אלבס 40 פנדלים לאורך הקריירה ונכבשו רק 21. הוא גם השוער הראשון שעוצר שני פנדלים של כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שעשה זאת גם ב-2010.

אלבס אמר בסיום: "עשינו עבודה טובה ועלינו ליתרון מוצדק. היו להם את המצבים שלהם, כמה בעיטות למשקופים ולקורות, אבל היינו אפקטיביים. קשה מאוד לשחק בברנבאו, כי אתה צריך לדעת להתמודד עם הלחץ שריאל מפעילה. היה משחק מהנה. לא היינו לחוצים, פשוט יש להם יכולות גבוהות מאוד. התוצאה הוגנת. אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל עצמי. אני מנסה להיות נינוח לפני פנדלים וגם היה לי מזל".

מלבד התיקו, ריאל סבלה משלל צרות נוספות. טוני קרוס נפצע ונטש כבר אחרי 25 דקות אך במדריד אופטימיים לגבי שיתופו במשחק מול יובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות ברביעי. איקר קסיאס שמע המון שריקות בוז מכיוון היציעים לאחר כל אחד משני השערים שספג. בשלב מסוים, לקסיאס נמאס והוא הסתובב לעבר הקהל וסימן לו עם היד. על פי תחנת רדיו מקומית, השוער גם קילל את הקהל במילים קשות והומופוביות (שלא נכתוב אותן פה).

סרחיו ראמוס ריאל מדריד מול דייגו אלבס שוער ולנסיה. GettyImages
דייגו אלבס נתן שואו/GettyImages

פפה הודה בסיום: "לא נכנסנו טוב למשחק, אבל סיפקנו מחצית שנייה גדולה. אם נשחק ככה מול יובה, נעבור. יהיה קשה לזכות עכשיו באליפות, אבל לא נפסיק להילחם. קשה לנו עם השריקות לקסיאס, כי כולנו מנצחים ומפסידים ביחד כאן. זה מצב מאוד עדין איתו".

במהלך מסיבת העיתונאים של לואיס אנריקה, כבשה ולנסיה את השער השני שלה בברנבאו ואת צהלות השמחה שהגיעו מחדר ההלבשה של שחקני ברצלונה קשה היה שלא לשמוע באזור. לואיס אנריקה סיכם את ניצחון קבוצתו: "אלו היו שלוש נקודות קריטיות עבורנו. ידענו שיהיה קשה, לא היינו מספיק אינטנסיבים במחצית הראשונה והסתבכנו. רולי היה נהדר, אבל במחצית השנייה סוסיאדד התעייפה קצת. הם היו מאוד מאורגנים והיה לנו לא פשוט בכלל".

על פדרו אמר המאמן: "אני יכול לומר עליו רק דברים טובים, הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר והוא משחק העונה פחות ממה שמגיע לו, אבל תמיד מספק את הסחורה. הוא מקצוען אמיתי ויש לו איכות מובטחת. תענוג שהוא אצלנו והשער שלו היה ענק".

ניימאר, שנמצא בכושר פנטסטי וכבש משחק שישי ברציפות ובסך הכול, הרשית תשע פעמים בתשעת המשחקים האחרונים, הוסיף: "היינו טובים, אבל היה קשה לכבוש. ידענו שהקצב יהיה איטי, כי עמדה מולנו קבוצה מאורגנת מאוד. אני מרגיש כאן מאוד בנוח ונהנה מעונה מצוינת". מארק ברטרה הצעיר יודע: "אלו שלוש נקודות שאולי יהיו שוות אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully