וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה את גנגאן 0:6, שלושער לקבאני

האלופה עשתה צעד גדול אל עבר תואר נוסף ופתחה פער זמנית של שש נקודות מליון בפסגת הטבלה. זלאטן כבש צמד ובישל פעמיים, האורגוואי חגג שלושער ראשון בצרפת, גם מקסוול מצא את הרשת

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בכושר אדיר. אדינסון קבאני/רויטרס

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם משחק בודד, בו הביסה פריס סן ז'רמן 0:6 את גנגאן ופתחה פער זמני של שש נקודות בפסגת הטבלה, שני משחקים לסיום העונה (לסגניתה, ליון, נותרו שלושה משחקים, אך אם תפסיד מחר לקון, סיפור האליפות פחות או יותר ייגמר).

מקסוול שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
ותודה לחבר הטוב. מקסוול עם זלאטן איברהימוביץ'/AP

הפתיחה היתה מצוינת: כבר בדקה השנייה הגיע אדינסון קבאני ראשון לכדור רוחב של סרז' אורייה מאגף ימין כדי להמשיך בסטייל פנימה ולקבוע 0:1, בשער הליגה החמישי ברציפות שלו. בדקה ה-14 כמעט סיפק קלאודיו בובו את אחד משערי השנה כשניסה את מזלו מ-40 מטר, אך סלבטורה סיריגו הדף לקרן. זלאטן איברהימוביץ' העניש בצד השני, כשקיבל כדור בתוך הרחבה ממרקו וראטי, היתל במגן היריב, ובעט פנימה. החגיגה נמשכה בדקה ה-52 כשזלאטן הכניס לקבאני, ומתוך הרחבה הפציץ האורגוואי לחיבורים כדי לקבוע 0:3, ולחגוג שער שביעי בחמשת משחקיו האחרונים.

ארבע דקות חלפו וזלאטן הוסיף בישול שני, כשהקפיץ באמנות למקסוול, שמשער ריק נגח פנימה. בדקה ה-70 השלים קבאני שלושער ראשון בליגה הצרפתית: וראטי חגג גם הוא בישול שני, כשהקפיץ כדור חופשי לאורגוואי שכמובן לא התבלבל והפך את זה ל-0:5. את תוצאת המשחק קבע זלאטן בדקה התשעים, לאחר שהוכשל ברחבה ובעט את הפנדל פנימה כדי להעניק לקבוצתו שישייה שנייה תוך שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully