וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובנטוס דחתה הצעה מברצלונה בסך 80 מיליון יורו על פוגבה"

על פי דיווחים באיטליה ברצלונה כבר החלה בצעדים מעשיים להחתמתו של הקשר, אך נתקלת בקשיים במו"מ מול הגברת הזקנה, שרוצה למכור אותו בלמעלה מ-100 מיליון יורו. ניימאר מפנטז: "הדלת תמיד פתוחה עבורו"

קשר יובנטוס פול פוגבה מאוכזב. GettyImages
קאמפ נואו? לא כל כך מהר. פוגבה/GettyImages

המירוץ אחר שירותיו של פול פוגבה נמשך. אחרי דיווחים על הצעות ענק מצד פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, נראה שיש מתחרה נוספת עם כוונות לא פחות רציניות - ברצלונה. אחרי שהמנהל המקצועי של ברצלונה אריאדו בראידה התוודה על ההתעניינות שהבלאוגרנה מביעים בקשר הצרפתי בן ה-22 ואמר כי "אנחנו מאוד אוהבים אותו, ואם נצליח להביא אותו זה יהיה דבר גדול", נראה שבקטאלוניה כבר החלו בצעדים פרקטיים וממשיים כדי להגיע לעסקה. על פי דיווח ב'טוטוספורט' האיטלקי, על שולחנה של יובנטוס הונחה כבר הצעה ראשונה מצד ברצלונה, על סך 80 מיליון יורו.

לפי שעה הגברת הזקנה דחתה את ההצעה, בטענה שהיא מצפה למכור את כישרון העל במחיר גבוה יותר אחרי שקיבלה הצעה דומה מפריס סן ז'רמן, שגם היא נדחתה על הסף. באיטליה גורסים כי יובנטוס מתכננת למכור את פוגבה בסכום של למעלה מ-100 מיליון יורו. אם ברצלונה, שעל פי הדיווח שוקלת להיענות לדרישה של יובנטוס, אכן תסכים, יישבר שיא ההעברות העולמי.

בברצלונה לא מתביישים לדבר בפה מלא על האפשרות שפוגבה יצטרף בקרוב, כשהעונש שהושת על ברצלונה ועל אפשרותה להחתים שחקנים חדשים יפקע. ניימאר, בכל אופן, כבר מפנטז על שיתוף הפעולה הספקטקולרי שיכול להיווצר במקרה שפוגבה אכן יהפוך לדייר קבע בקאמפ נואו. הברזילאי צוטט אתמול בספרד כאומר: "אני לא יודע אם הוא יתאים לנו הוא לא, אבל מה שבטוח - הוא שחקן אדיר והדלתות של ברצלונה תמיד יהיו פתוחות בפניו. הוא כוכב גדול ועדיין צעיר, אפילו צעיר ממני. שחקן עם איכויות כאלה תמיד רצוי, בטח בקבוצה כמו ברצלונה".

פוגבה, אגב, חזר אתמול לאימוני יובנטוס אחרי היעדרות ממושכת, מאז הפציעה בשמינית גמר ליגת האלופות מול דורטמונד. פוגבה עורך לעת עתה אימונים חלקיים עם הגברת הזקנה, בתקווה שיהיה כשיר כבר לגומלין מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully