וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני לומד ממסי איך להתנהג, לא רק איך לשחק"

ההרמוניה בין כוכבי ברצלונה נמשכת. הברזילאי מפרגן לחברו על הפנדל שנתן לו לבעוט מול קרודובה: "לעולם לא אשכח לו את זה, אני פשוט אסיר תודה" ומוסיף: "הוא, סוארס ואני זו שלישיית אסים"

שחקני ברצלונה, ניימאר, ליאונל מסי. רויטרס
"אין לי מילים, אני פשוט אסיר תודה למסי". ניימאר וחבר/רויטרס

ליאו מסי אמנם מסר לניימאר את הכדור שהסתיים אתמול (רביעי) ברשת של מנואל נוייר בתוספת הזמן מול באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות ונתן לברצלונה 0:3 גדול, אבל הברזילאי של ברצלונה עדיין מוקיר תודה לחברו על הפרגון מהשבוע שעבר, כאשר אפשר לו לכבוש מול קורדובה.

"לעולם לא אשכח לו את זה", אמר ניימאר, שהתייחס לפנדל שנתן לו מסי לבעוט, תוך שהוא מוותר על ההזדמנות להשלים שלושער ופוגע בסיכוייו לזכות בפיצ'יצ'י, המוענק למלך השערים בלה ליגה. "אני לומד הרבה ממנו בכל יום, לא רק איך לשחק, אלא גם איך להתנהג על המגרש. הוא הטוב ביותר בעולם. אין לי מילים, אני פשוט אסיר תודה".

ניימאר חתם את התוצאה במשחק מול באיירן בקאמפ נואו והעניק למוליכת הליגה הספרדית יתרון משמעותי לקראת הגומלין באליאנץ ארנה בשבוע הבא: "זה היה משחק נהדר לחובבי כדורגל ובמיוחד לאוהדי ברצלונה, אבל עדיין נותרו לנו 90 דקות כדי להגשים את החלום. באיירן קבוצה חזקה מאוד, אנחנו צריכים להישאר צנועים ורגועים, כי עדיין נותרה לנו משוכה לעבור". עם זאת, הוא הודה שכעת ברצלונה קרובה לגמר בברלין, שהיה המטרה שלה מתחילת העונה.

"מסי, סוארס ואני זו שלישיית אסים", אמר ניימאר בהצגתו כפרזנטור של אתר פוקר בינלאומי, "אבל אנחנו לא יותר טובים מאף אחד. אנחנו רק מנסים לעשות את ההיסטוריה שלנו, ולהיות הקבוצה המנצחת שאנחנו יכולים להיות יחד עם החברים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully