וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה הפסידה 4:3 להפועל רמת גן, ועלתה לליגת העל

מוליכת הטבלה אכזבה וספגה רביעייה ראשונה העונה, אך נהנתה מה-1:1 של לוד והבטיחה את שובה לליגה העליונה אחרי עונה אחת בלבד. כפר סבא השתלטה על המקום השני אחרי 0:3 יקר על קרית גת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עונה אחת בלבד, שבה הערב (שישי) בני יהודה לליגת העל. הקבוצה של יוסי אבוקסיס אמנם סיפקה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה כשהפסידה 4:3 להפועל רמת גן, אך נהנתה מה-1:1 של בני לוד בעפולה כדי להבטיח את כרטיס היציאה מהליגה הלאומית. מי שהשתלטה על המקום הראשון עם תום המחזור ה-35 היא הפועל כפר סבא, שניצחה בביתה 0:2 את עירוני קרית גת.

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
ההפסד הכי מתוק שיש/ברני ארדוב

הפועל רמת גן – בני יהודה 3:4

פחות או יותר מפתיחת העונה ועד תומה, ניצבה בני יהודה בפסגת הליגה הלאומית. הערב היא הבטיחה את שובה לליגת העל אחרי עונת היעדרות אחת בלבד, אך גם ליוסי אבוקסיס וגם לראשי המועדון בוודאי ברור כי היכולת של החודשים האחרונים (ובפרט זו של הערב) לא תספיק לליגה העליונה. הזהובים נראו רע מאוד, נהנו מההפקר בדמות ה-1:1 של בני לוד מול הפועל עפולה, וכעת הם רחוקים שבע נקודות מבני לוד, כשנותרו עוד שני מחזורים.

המשחק התחיל בקצב מנומנם למדי. בדקה ה-34 ניסה דולב חזיזה את מזלו עם בעיטה חזקה מאגף ימין שטסה מעל השער. ואז, בדקה ה-37, הענישו האורדונים: לירן דיאמנט קיבל באגף שמאל, העביר כדור רוחב מצוין לרחבה ואלמוג בוזגלו המשיך בנגיעה אחת, מהאוויר, פנימה. 0:1 לרמת גן. בדקה ה-41 אמיר עגייב היתל מצוין בהגנה האדומה, אך הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה. שתי דקות חלפו, אביעד בורלא ספק-הכשיל את דיאמנט ברחבה, ודידייה ברוסו גלגל שטוח לפינה הימנית כדי לקבוע 0:2.

בדקה ה-48 סובב גר צרויה בעיטה יפה מחוץ לרחבה, אך אלדר פשכצקי הדף לקרן. מנגד, דיאמנט ניסה להגביה בדקה ה-53, איינוגבה השמיט בצורה אומללה, איסואנילה לינגנה אמר תודה ודחק פנימה כדי לקבוע 0:3 מדהים. שלוש דקות חלפו, ועוז ראלי ניצל יציאה רעה מאוד של פשכצקי, וצימק ל-3:1. דקה וחצי לאחר מכן יכול היה ראלי להשלים צמד, אך נגח מקרוב החוצה. בדקה ה-65 נותרה רמת גן בעשרה שחקנים, לאחר שלינגלה ביצע עבירה גסה והורחק. בדקה ה-74 צימקו הזהובים ל-3:2, כשבעיטה של בורלא מתוך הרחבה פגעה בברוסו, הטעתה את פשכצקי ונכנסה. החוף השנהבי כיפר על כך בדקה ה-83, עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה ישר לפינה של איינוגבה, חגג צמד (ועצמי) וקבע 2:4 גדול לרמת גנים. דקה חלפה, ופדרו גלבאן צימק ל-4:3. בני יהודה היתה קרובה מאוד גם לשוויון, אך זה לא קרה. כך או כך, היא חוזרת לליגת העל, בהפסד הכי מתוק שלה העונה.

מי שלא נכלל היום בסגל הוא הקשר נס זמיר, שפתח בהרכב במשחק הקודם נגד עפולה ורק לפני שבועיים כבש את שער הנצחון הדרמטי נגד הפועל כפר סבא. בסביבתו של הקשר, שמסיים העונה את חוזהו בבני יהודה, העריכו היום שזמיר הוצא מהסגל רק משום שלא הסכים עד כה לחתום על הארכת חוזה.

יוסי אבוקסיס מתארח "בעונג שבת": ראיון

עוד באותו נושא

יוסי אבוקסיס: "זו הרביעייה הכי מתוקה שקיבלתי בחיים שלי"

לכתבה המלאה
זה לקח עונה אחת, והנה היא חוזרת/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא – עירוני קרית גת 0:3

הניצחון הגדול 0:3 בלוד במחזור שעבר החזיר את הפועל כפר סבא למקום השני, עם 64 נקודות ויתרון בהפרש שערים, וכעת היא פותחת פער של שתי נקודות מאותה לוד במקום שמוביל לליגת העל. ברנקו מיכאלוביץ' (10, 80) ורן יצחק (28) כבשו וקבעו כי ניצחון על הפועל עפולה בשבוע הבא יקרב מאוד את כפר סבא חזרה לליגת העליונה לראשונה מאז תום עונת 2008/09.

רן יצחק, שחקן הפועל כפר סבא, שני משמאל, חוגג שער. ברני ארדוב
גם כפר סבא קרובה מאוד לליגת העל/ברני ארדוב

הפועל עפולה – בני לוד 1:1

בפעם האחרונה שבני לוד הייתה מעורבת בקרב עליה צמוד, זה נגמר בהפסד במשחק הכרעה מול הפועל רמת גן על הכרטיס הבודד לליגת העל בעונת 2011/12. גם הפעם היא קרסה ברגע האמת. שבוע אחרי התבוסה 3:0 לכפר סבא, לא הצליחה קבוצתו של סולימאן אזברגה לספק את הסחורה, ובשבוע הבא היא תתפלל לאיבוד נקודות של כפר סבא מול עפולה, ותהיה חייבת לנצח את הפועל רמת גן אם ברצונה לשמור על סיכוי לשוב לליגת העל. משה בן לולו העלה את לוד ל-0:1 בדקה ה-80, המחליף מתן נחמני השווה אחרי ארבע דקות.

במשחק נוסף: מכבי אחי נצרת – מכבי יבנה 2:1
ליבנה: נדב מוניס (74), גאטאן וארן (88), לאחי נצרת: אמרי זייד (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully