וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: נדאל, ברדיך ודימיטרוב עלו לרבע הגמר, ואוורינקה הודח

השור הספרדי הביס את סימונה בוללי האיטלקי 2:6, 2:6 ויפגוש בסיבוב הבא את גריגור דימיטרוב, שהדיח את סטאן ואוורינקה עם 7:6, 3:6, 6:3. ברדיך הדיח את צונגה, גם איזנר ופרר בשלב הבא

רפאל נדאל טניסאי. AP
חוזר לאיתנו. נדאל חוגג במדריד/AP

טורניר מדריד היוקרתי מסבב המאסטרס 1,000 נמשך היום (חמישי) עם כמה משחקים מסקרנים במיוחד. רפאל נדאל, השור הספרדי, שנחל אכזבה בטורניר ברצלונה בשבוע שעבר, עלה לרבע הגמר אחרי שניצח בקלות את סימונה בוללי האיטלקי 2:6, 2:6. נדאל השיג ארבע שבירות לעומת 0 של יריבו וניצח תוך קצת יותר משעה של משחק. הספרדי יפגוש בסיבוב הבא את גריגור דימיטרוב הבולגרי.

אחרי שרוג'ר פדרר הודח במפתיע אתמול על ידי ניק קיריוס, היום הגיע תורו של השוויצרי השני, סטן ואוורינקה, שהפסיד לגריגור דימיטרוב 7:6, 3:6, 6:3. הבולגרי המדורג 10 בעולם העפיל לרבע הגמר של הטורניר לראשונה בקריירה שלו, אך בשלב הבא מצפה לו משוכה גבוהה מאוד בדמותו של רפאל נדאל.

משחק מסקרן נוסף נערך בין ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי לתומאש ברדיך, שבו הרשים הצ'כי עם ניצחון חלק בשתי מערכות, 5:7, 2:6. ניק קיריוס, הטניסאי האוסטרלי שהדהים את רוג'ר פדרר בסיבוב הקודם, סיים את דרכו בטורניר אחרי הפסד לג'ון איזנר האמריקאי 6:3, 6:7, 6:4. דויד פרר ניצח את פרננדו ורדאסקו בקרב הספרדים 5:7, 3:6, 4:6.

עוד אחד שהעפיל לשלב הבא הוא אנדי מארי. המדורג 2 בטורניר השיג את ניצחונו המהיר בקריירה על חימר, 2:6, 0:6 תוך 65 דקות על מרסל גרנויירס הספרדי והמשיך בכושר המצוין בו הוא נמצא. קיי נישיקורי (4) המשיך גם הוא הלאה עם ניצחון על שחקן מקומי, רוברטו באוטיסטה אגוט, 3:6, 3:6 קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully