וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ההנהלה לא רוצה שפארגו ימשיך, גודס חושב אחרת

7.5.2015 / 11:11

חילוקי דעות אצל הצהובים. המאמן רוצה שהאמריקאי ימשיך גם בעונה הבאה ומעוניין לצרף גארד נוסף על חשבון היינס. פארגו על ה-74:86 מול עירוני נס ציונה: "ניראה טוב יותר כשהפצועים יחזרו"

one

ההכנות במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה נמצאות בעיצומן, וכבר עתה נרשמים חילוקי דעות בין ההנהלה לבין המאמן גיא גודס. בעוד שהנהלת הקבוצה לא מעוניינת שג'רמי פארגו ימשיך, גודס חושב אחרת, ורוצה לראות את הגארד בתל אביב גם בעונה הבאה. המאמן סבור כי לצד פארגו צריך להנחית גארד נוסף על חשבונו של מרקיז היינס.

גודס אמר להנהלה בשיחות פנימיות: "שחקנים כמו פארגו פשוט נפלו מהרגליים. אנחנו צריכים לעבות את הסגל". כזכור, גם בקיץ האחרון היו חילוקי דעות בין ההנהלה לבין גודס בנוגע לפארגו, כשהמאמן לחץ להחתים את הגארד. מכבי תל אביב צריכה להודיע לאמריקאי עד יולי אם הוא ממשיך או לא, כך לפי החוזה.

בנושא אחר, לאחר ההפסד למכבי חיפה, הצליחו הצהובים להתאושש בדמות ניצחון 74:86 על עירוני נס ציונה. "זו הייתה הזדמנות עבורנו לשחק כפי שאנחנו אוהבים", אמר פארגו. "שיחקנו יותר קבוצתי ואני חושב שכולם חיכו לזה. אין לי ספק שניראה טוב יותר כאשר השחקנים הפצועים יחזרו. שואלים אותי בכל יום על הלחץ בתקופה האחרונה. תמיד שואלים את אותה השאלה ואנחנו תמיד עונים את אותה התשובה. אנחנו יודעים לעשות את העבודה שלנו. אחד התפקידים שלי בקבוצה זה למשוך את כולם למקום הנכון. אולי לא הכול הלך כמו שצריך עד עכשיו, אבל אנחנו חוזרים לעצמנו".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (ימין) עוזריו פיני גרשון (שני משמאל) ומנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' (שמאל). ברני ארדוב
רוצה את פארגו גם בעונה הבאה. גיא גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully