וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שלב המוקדמות יבוטל, ארבע קבוצות יקבלו כרטיס חופשי

חדשות טובות להפועל ירושלים? בעקבות התרסקותה של גלאטסראיי, החליטו ראשי המפעל הבכיר ביבשת על מהפכה: רק קבוצות אמידות יוזמנו. ברתומאו: "מה שקרה לגלא מאוד הפריע לנו"

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. קובי אליהו
נתראה ביורוליג? אורי אלון/קובי אליהו

הקריסה הכלכלית של גלאטסראיי הביאה את ראשי היורוליג לבצע סוג של מהפכה קטנה במפעל. על פי דיווחים, בעונה הבאה יבוטל שלב המוקדמות המסורתי, ובמקומו יעניקו במפעל הבכיר ביבשת ארבעה כרטיסים חופשיים לקבוצות בעלות יציבות כלכלית. מדובר בחדשות טובות עבור הפועל ירושלים, שרואה עצמה כאחת המועמדות, וראשיה כבר נפגשו מספר פעמים עם מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו.

12 קבוצות כבר בטוחות ביורוליג מודל 2015/2016 - הקבוצות עם רישיון א': צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי תל אביב, פנאתינייקוס, אנאדולו אפס, פנרבחצ'ה/אולקר, מלאגה, לבוראל קוצ'ה ויטוריה, ז'לגיריס קובנה ומילאנו). גם אלופת היורוקאפ חימקי מוסקבה תהיה שם, וכמוה שבע קבוצות נוספות שיקבלו רישיון ב' בהתאם לתוצאות בליגות המקומיות (שתיים מהן יהיו הכוכב האדום בלגרד וצדביטה זאגרב). הארבע הנוספות, כאמור, ייבחרו עצמאית על ידי היורוליג, בלי קשר לתוצאות.

"מה שקרה לגלאטסראיי השנה מאוד הפריע לנו", אמר ברתומאו לאתר יורוהופס. "הבעיה היתה שהצרות הכלכליות השפיעו על המועדון על הפרקט בטופ 16. לא נאפשר לדבר כזה לקרות שוב. אם למועדון לא יהיה יציבות כלכלית, הוא לא ישחק ביורוליג". אגב, לא מן הנמנע שאחד הכרטיסים החופשיים יינתן לקבוצה טורקית אמידה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully