וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים שחרר את השחקן והאשים אותו במכירה: "יודע כמה הוא קיבל"

סערה ברומניה. בעלי דינמו בוקרשט האשים את השחקן סטפן ברבויאנו במכירה, לאחר שגרם לפנדל בדרבי מול סטיאווה: "לא חושב שהוא יחזור לשחק בעתיד". השחקן: "אני פשוט בשוק"

מאמן דינמו בוקרשט, מירצאה רדניץ. EuroFootball, GettyImages
מונה למאמן. מירצאה רדניץ/GettyImages, EuroFootball

רומניה סוערת וגועשת. ביום ראשון האחרון נפגשו שתי היריבות המושבעות, דינמו וסטיאווה בוקרשט, לדרבי לוהט. האחרונה יצאה כשידה על העליונה עם ניצחון חוץ 1:3, שצימק את הפער מטרגו מורש המוליכה לשתי נקודות בלבד. אך מה שקרה במהלך המשחק עניין הרבה פחות מאשר האירועים שקרו לאחריו.

בעלי דינמו בוקרשט, יונוט נגויטה, בשורותיה משחק חאתם עבד אלחמיד, החליט לפתוח את פיו בצורה חסרת תקדים לאחר שחרורו התמוה של סטפן ברבויאנו, שגרם לפנדל במהלך המשחק. ברבויאנו שוחרר מהקבוצה יום לאחר ההפסד, וספג אש מהבעלים. "אני יודע עם מי הוא נפגש, אני יודע איפה ואני יודע כמה הוא קיבל על הפנדל. את כל מה שאני יודע אמסור לרשויות. מעתה ואילך, כל שחקן שיגיע לדינמו ייבדק. שחקנים כמוהו הורסים את הכדורגל הרומני. אני לא חושב שהממזר ישחק כדורגל בעתיד לאחר מה שעשה".

השחקן, שלא יכול היה להישאר אדיש להאשמות, הגיב לדברים: "אני פשוט בשוק. הלם. לא יודע מה להגיד. אני לא מבין מה קרה. מדובר בהאשמות רציניות מאוד. אף אחד מעולם לא אמר דברים כאלה עליי. אני לא יודע איך להגיב. עבדתי כל כך קשה כדי להגיע לאן שהגעתי. שברתי את הרגליים בשביל להיות כדורגלן. הוא אמר שיש לו הוכחה, אז קדימה, שיראה אותה. מעולם לא עשיתי דבר שכזה". אם זה לא מספיק, המאמן פלאביוס סטוציאן פוטר מהקבוצה, ובמקומו מונה מירצה רדניץ, שאימן העונה את טוטו תמוז בפטרולול פלוישטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully