וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:86 את עירוני נס ציונה

צפו בתקציר: דווין סמית' סיפק 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, פארגו הוסיף 17, ג'ייק כהן תרם 15 והאלופה שייטה לניצחון ליגה נינוח שבוודאי יוסיף לה קצת אוויר לנשימה. 10 דקות ו-0 נקודות לטפירו

one

המחזור ה-28, שיצא לדרך לפני כשבועיים, הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם משחק ההשלמה בין מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה בו האלופה ניצחה 74:86. הצהובים השלימו ניצחון שלישי העונה על הקבוצה של נדב זילברשטיין, ואחרי ההפסד למכבי חיפה, שהיה השישי שלה בשבעה משחקים, היא שבה למסלול הניצחונות. דווין סמית' הצטיין במכבי תל אביב עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים. אם הצהובים יצליחו לנצח במשחק אחד מתוך השניים שנותרו להם, הם יסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון. גיא גודס הסתדר ללא אלכס טיוס שהתלונן על כאבים, בריאן רנדל החולה וסופוקליס שחורציאניטיס המורחק. עירוני נס ציונה הגיעה להתמודדות אחרי ניצחון מרשים על הפועל חולון בחוץ אולם לא הצליחה לאיים על האלופה.

מביטים מהצד. שחורציאניטיס, רנדל ופורטה על הספסל/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה ב-2:8, אבל מיטשל וואט חימם את היד ומנע ממנה לברוח. דווין סמית' וג'רמי פארגו ייצרו נקודות לצהובים שהובילו 20:24 בתום עשר הדקות הראשונות.

רבע 2

נס ציונה הייתה מפוזרת מאוד בדקות הראשונות של הרבע, איבדה כדורים וראתה את מכבי תל אביב עולה ל-20:29. הצהובים, שספגו בארבעת משחקיהם האחרונים 92.3 נקודות למשחק היו אגרסיבים בהגנה, ובצד השני היא קיבלה דקות טובות מג'ייק כהן. וואט נעצר על שתי נקודות בלבד ברבע ובהפסקה מכבי תל אביב הוליכה 40:47.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
מיטשל וואט היה האיש של נס ציונה בפתיחה בשני צדי המגרש/ברני ארדוב
גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו (ימין) שחקן עירוני נס ציונה רובי בוסטיין (שמאל). ברני ארדוב
דאג שנס ציונה לא תתקרב. פארגו/ברני ארדוב

רבע 3

נס ציונה המשיכה להחטיא מחוץ לקשת גם בפתיחת המחצית השנייה, אבל פרסטון נואלס וטל דן השאירו אותה בתמונה. ג'ו אלכסנדר עלה מהספסל של מכבי תל אביב והיה יעיל מאוד בהתקפה, ומכבי הוליכה 53:62 בסוף הרבע השלישי.

רבע 4

נס ציונה הצליחה לצמק ל-67:63 אבל אז האלופה הגבירה קצב, ושלשות של סמית' הרחיקו אותה ל-69:82. דקות הסיום היו לפרוטוקול בלבד. בסיום מכבי תל אביב ניצחה

גארד מכבי תל אביב סילבן לנדסברג (ימין) גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו (שמאל). ברני ארדוב
לנדסברג עולה לעוד שתיים מעל טפירו/ברני ארדוב
שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
נס ציונה לא הצליחה לאיים על האלופה. מיטשל וואט/ברני ארדוב

סטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 17 ו-9 אסיסטים, ג'ייק כהן 15 ו-9 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 13, נייט לינהארט 9 ו-7 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 8, יוגב אוחיון 5, כן שותפו מרקיז היינס, בן אלטיט וארד הררי.

קלעו לעירוני נס ציונה: מיטשל וואט 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, טל דן 16, פרסטון נואלס 13, אנתוני גודס 9, גיל אמיתי 8, לאמיין ווילסון 7, כן שותפו מאיר טפירו ואור סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully