וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האם עדן בן בסט לא נכלל בסגל בגלל תקרית באימון?

6.5.2015 / 16:54

החלוץ תיקל בחריפות את יובל שפונגין במהלך האימון וגורם בקבוצה העריך כי היה קשר בין האירוע להדחתו מהסגל, אבל שחקנים שללו: "כנראה הייתה סיבה אחרת". טל בן חיים הודה על המחווה

one

שחקנים במכבי תל אביב שללו היום (רביעי) את האפשרות שפאקו אייסטרן הדיח את עדן בן בסט מסגל הקבוצה למשחק שלשום מול מכבי חיפה בעקבות תקרית שהייתה באחד האימונים שלפני המשחק ובמהלכה תיקל החלוץ בחריפות את יובל שפונגין. גורם במועדון העריך אתמול כי ייתכן שהיה קשר ישיר בין הדברים.

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם עדן בן בסט, ברק יצחקי. ברני ארדוב
שחקן הוגן ורגוע בדרך כלל. עדן בן בסט/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה אמר על התזה הזו: "באימון אתמול היו תיקולים יותר חריפים מזה שהיה בין בן בסט לשפונגין. התיקול של עדן לא היה חריג ולא היה יוצא דופן. אם היה משהו מיוחד פאקו היה מוציא את עדן מהאימון". שחקן נוסף אמר: "כנראה שהייתה סיבה אחרת. עדן שחקן הוגן ורגוע בדרך כלל ובגלל תיקול אחד פאקו לא צריך להחליט משהו קיצוני".

טל בן חיים הגיע אתמול לאימון הבוקר אחרי שרעייתו ילדה לילה קודם את בנו הבכור. כזכור בן חיים החמיץ את המשחק מול מכבי חיפה מאחר ששהה בחדר לידה. הוא סיפר לשחקנים שהיה נרגש מאוד כשראה את המחווה שהם עשו לו אחרי השער שכבש ערן זהבי. "התרגשתי מאוד לראות את תנועת העריסה שעשיתם. זה היה ממש כיף", אמר בן חיים לחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully