וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב בדיון: "יש כאן נגע זר שצריך למגר, אם נקבל עונש ארים ידיים"

6.5.2015 / 16:10

בעלי בית"ר ירושלים הגיע לדיון בבית הדין, לאחר שאוהדי הקבוצה קראו "מחבל" לעבר אחמד עאבד. טביב: "לא אשבר. "יש אוהדים ששותים והורסים למועדון. הם צריכים לשבת בכלא". ההחלטה: מחר

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נמצא פתרון". אלי טביב/קובי אליהו

בית"ר ירושלים עמדה היום (רביעי) לדיון בהתאחדות לכדורגל בפעם הרביעית העונה בעקבות קריאות גזעניות של קהל אוהדיה. מדובר בקריאות שהופנו במשחק הליגה האחרון של הקבוצה נגד עירוני קרית שמונה נגד החלוץ אחמד עאבד. נגד בית"ר עומד עונש הפחתה של נקודה על תנאי, אך הדיין גיורא לנדאו פסק כי ההחלטה בנושא תתקבל מחר.

כזכור, במשחק ההפסד לקרית שמונה בטדי שופט המשחק אורן סמיניאן והמשקיף יואב שטראוס ציינו כי אוהדי בית"ר צעקו לעבר עאבד "מחבל". לאחר המשחק הוציאה בית"ר הודעת גינוי והבהירה כי המועדון לא מקבל את הקריאות הללו.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישלם ביוקר? אלי טביב בבית הדין/קובי אליהו

16:38: הדיין: "ההחלטה תתקבל מחר". הדיון נגמר.

16:36: טביב:"קיבלתי הודעות עם איומים מאוהדים שאני תובע אותם. לא אשבר, זה לא ביום אחד אבל אם תעזרו לנו ננצח. תנו לנו את הזמן להוכיח שיש שינוי. יש גוש גדול של אוהדים שרוצים שינוי". מנהל האבטחה, אלון אפגין, הוסיף: "עוד קצת זה ייגמר. אנחנו קרובים לנצח".

16:25: טביב: "אני מגנה הכול, אבל ברמת האלימות אצלנו לא נרשמו אירועים יוצאי דופן. מסכים שיש כאן נגע רע שצריך למגר אותו. לאוהדים האלו לא אכפת מכהעונשים. אנחנו במלחמה, תביעות וצילומים כדי לתפוס את אותם אוהדים. אם נקבל עונש מי שינצח אלו האלימים והגזענים, אז אני ארים ידיים וזהו. תנו לנו כח. אנחנו צריכים את הגב שלכם למלחמה הזו. אוהדים מתקשרים ומתחננים שנבטל תביעות אבל אני מסרב. הם באים שותים והורסים למועדון. זה אנשים שלא אכפת להם מבית"ר, שצריכים לשבת בכלא. הרדיוסים עולים לנו מיליונים".

16:21: טביב: "אחד הצעדים שאני דורש מהמשטרה בשיחות בינינו הוא שאם יהיו קריאות גזעניות כל היציע ייצא החוצה. נמצא פתרון ולא נוותר".

16:16: מוזסון הוסיף: "אני שנים במועדון ובתקופת טביב נעשות פעולות שלא נעשו אף פעם. אנחנו תובעים אוהדים בפועל. עד היום תבענו כבר 12 אוהדים. תביעה על סך כ-100 אלף שקל הוגשה נגד זורק האבוקה בבלומפילד. אנחנו גם שוללים מנויים".

16:13: הדיין: "אני שם בצד את העובדה שזו הפעם ה-15-16 של בית"ר בבית הדין והפעם הרביעית בגין קריאות גזעניות". מוזסון הגיב: "לא מכחישים כלום, רק רוצים להדגיש שעד הדקה ה-83 לא קרא שום דבר מיוחד. הדברים התרחשו לאחר שהשחקן התגרה בקהל. לא שזה מצדיק, אך ראוי שיילקח בחשבון. אנחנו לא תמיד יודעים מה לעשות. אנחנו פועלים ללא הפסקה ואובדי עצות בנושא". לנדאו: "זה לא נשמע טוב שאתם אובדי עצות. הטיפול בגזענות נמצא בעדיפות עליונה, ולכן האופציה של ייאוש לא קיימת".

16:10: הדיין ציין את דו"ח השופט והמשקיף. "לאחר השער של עירוני קרית שמונה אוהדי בית"ר ירושלים קראו "מחבל" לעבר אחמד עאבד.

16:05: יצא לדרך הדיון - הדיין גיורא לנדאו, את בית"ר ירושלים מייצג רוני מוזסון.

עוד באותו נושא

אוהדים יקרים: "הפודיום" על נזקי הקהל של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם עו"ד רוני מוזסון עם מנהל האבטחה בטדי אלון אפגין. קובי אליהו
מקווים לטוב. אלון אפגין, רוני מוזסון ואלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully