וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק של מכבי נתניה: זהבי, בניון, בן חיים, מיכה, ובוזגלו הביעו תמיכה

הכדורגלנים מנצלים את הרשתות החברתיות כדי לתמוך בחבריהם ממכבי נתניה. גם שחקני הפועל חיפה, הנלחמת על הישארות, החלו להצטרף למחאה. יואב כץ: "הקפאת הירידות צריכה להיות אופציה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הרוחות בפלייאוף התחתון סוערות בעקבות המשבר במכבי נתניה וכוונת שחקניה לא להופיע למשחק הליגה מול הפועל עכו בשבת. במנהלת הליגה עובדים על הקפאה של שני המחזורים הקרובים, אשר לשם כך דרוש רוב של שני שליש בהנהלת ההתאחדות ובפורום המנהלת. בינתיים, ראשי הקבוצות הנאבקות על הישארות בליגה, מגיבים.

שחקני מכבי נתניה מוחים מול משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
זוכים לתמיכה ברחבי הרשת. שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו

מנכ"ל הפועל פתח תקוה, יורם עינב, אמר לוואלה ספורט: "ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה צריכות לתת את הדעת על מה שקרה כאן. מועדון כדורגל מפואר נקלע לקשיים עצומים ולמשבר ניהולי חמור שהקבוצה לא תשחק בשני המחזורים הקרובים עם ההרכב שלה ותעלה עם שחקני נוער, מה שיחסל את הסיכויים לסיום ספורטיבי של העונה. מכבי נתניה, השחקנים שלה והמאמנים שלה לא אשמים ואין לנו שום עניין שהם יענשו בהורדת ליגה, אבל לא ייתכן שכאשר הם סיימו את חלקם והבטיחו את ההישארות בליגה, הם יחליטו שהם מפסיקים לשחק ומשביתים את הליגה".

עינב סבור שלמלאבסים עדיין סיכוי להישאר, אך בתנאי שנתניה תופיע באופן ספורטיבי למשחקים: "ההתאחדות והמנהלת צריכות להקפיא את היורדות. לא ייתכן שהיורדות ייקבעו על השולחן, ולא על המגרש. אנחנו פונים למנהלת ולהתאחדות בקריאה לעשות מעשה ולסיים את העונה בצורה ספורטיבית, ולא בדרך שמסתמנת כרגע. יש לנו עוד סיכוי להישאר בליגה אם ננצח בשני המשחקים הקרובים, אבל אם נתניה נותנת שלוש נקודות לעכו ושלוש נקודות להפועל חיפה, זה בכלל לא משנה אם הפועל פתח תקוה תיקח את שש הנקודות שנותרו בקופה. בדרך הזו אין שום סיכוי לסיים את העונה בצורה ספורטיבית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנכ"ל הפועל פתח תקוה יורם עינב. קובי אליהו
"יש לנו עוד סיכוי להישאר בליגה אם ננצח בשני המשחקים הקרובים, אבל אם נתניה נותנת שלוש נקודות לעכו ושלוש נקודות להפועל חיפה, זה בכלל לא משנה אם הפועל פתח תקוה תיקח את שש הנקודות שנותרו בקופה". יורם עינב/קובי אליהו

גם באשדוד ובהפועל חיפה הצטרפו לקריאה הזו. הבעלים ג'קי בן זקן היה מתון בתחילת השבוע והעריך כי שחקני מכבי נתניה ישובו להתאמן ולשחק, אבל כעת מתכוון בן זקן לפעול מול יושב ראש המנהלת, יורם באומן, ויושב ראש ההתאחדות, עופר עיני, כדי להקפיא את היורדות.

בחיפה, יואב כץ שוקל לנסות ולאחד כוחות עם בן זקן כדי להביא לדחיית הליגה עד אשר שחקני נתניה יחזרו לאימונים ויופיעו למשחקים כרגיל. כץ מתייעץ עם אנשי המועדון וכן עם גורמים משפטיים. "זה לא ספורטיבי בכלל כל מה שקורה ואפילו הקפאת הירידות צריכה להיות אופציה", אמר כץ. "נבדוק מה אנחנו עושים כי לא יכול להיות שהכול יוכרע בחוסר ספורטיביות שכזו".

גורם בחיפה הוסיף: "ברור שעכו תנצח את הנוער של נתניה, ואז הפועל פתח תקוה תגיע למשחק מול אשדוד כשהיא ירדה כבר וגם היא תשחק בלי רוח במפרשים. כל המחזור הזה הוא אנטי ספורטיביות לגמרי". בצד המקצועי בחיפה, ז'רקו קוראץ' לא חש בטוב ולהתאמן אתמול, כשבכל מקרה החלוץ צפוי לפתוח על הספסל, כשמהראן לאלה וחמדי סליחי יפתחו בחוד.

תמיכת הספורטאים ברשת

ערן זהבי

יוסי בניון

כולנו עם נתניה!

A photo posted by benayoun15 (@benayoun15) on

טל בן חיים

A photo posted by Tal Ben-Haim ⚽ (@talbenhaim) on

דור מיכה

A photo posted by @dormicha on

עומרי בן הרוש

גילי ורמוט

אביחי ידין

כולנו עם נתניה 👿

A photo posted by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on

איתי שכטר

מאור בוזגלו

קובי מויאל

A photo posted by @kobimoyal on

שחקני הנבחרת הצעירה

עומר ורד

עומר ורד שחקן הפועל חיפה תומך בשחקני מכבי נתניה. באדיבות המצולמים
עומר ורד שחקן הפועל חיפה תומך בשחקני מכבי נתניה/באדיבות המצולמים

מוחמד כליבאת

מוחמד כליבאת שחקן מכבי נתניה. באדיבות המצולמים
מוחמד כליבאת שחקן מכבי נתניה/באדיבות המצולמים

רן קדוש

רן קדוש שוער בני סכנין. באדיבות המצולמים
רן קדוש שוער בני סכנין/באדיבות המצולמים

הכדורגלנית אשרת עיני

עידן ויצמן

עידו אקסברד

שי מימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully