וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע האימים של בייל: "מבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחריו"

הרשת לועגת לוולשי של ריאל מדריד, שסיפק תצוגה נוראית בהפסד ליובנטוס. רוי קין ביקר בחריפות: "ריאל מדריד שיחקה ב-10 שחקנים", באנגליה מתגברות השמועות שהוא יחזור לפרמייליג

אחד משיאי השפל של גארת' בייל במהלך הנסיעה של ריאל מדריד למשחק החוץ נגד יובנוטס בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע דווקא מחוץ לכר הדשא. ליד בית המלון שבו שהתה אלופת אירופה, התקבצו כמה נערים שהצליחו לבוא במגע עם השחקנים ממדריד. אחד מהם ניגש לבייל, הגיש לו טלפון סלולארי ו...ביקש ממנו לצלם אותו ביחד עם חאמס רודריגס. באנגליה מיהרו ללעוג לוולשי ולכתוב "הצלם היקר בעולם" - זכר לסכום ההעברה האסטרונומי של בייל מטוטנהאם לריאל.

זו רק אחת מהאנקדוטות שליוו את התצוגה של בייל אתמול בטורינו (1:2 ליובנטוס). הוולשי שפתח לראשונה בהרכב מאז שחזר מפציעה, שוב נראה אפאתי מעט. במחצית הראשונה הוא נגע בכדור 14 פעמים בלבד - הכי מעט על המגרש (שש פחות אפילו מאיקר קסיאס). הוא לא בעט לשער ולו פעם אחת, ורשם 18 מסירות, הכי מעט מבין שחקני ההרכב של הבלאנקוס.

הפרשן רוי קין לא ריחם ואמר ש"מגיע הרבה קרדיט לשתי הקבוצות על משחק התקפי. אבל היה קשה לריאל מדריד לשחק ב-10 שחקנים, כי בייל לא הופיע למשחק". הפרשן פול סקולס הסכים: "חסרונו של מודריץ' הורגש בריאל. בייל לא ניסה לתקוף את השחקן שמולו אפילו פעם אחת. הוא פשוט דחף את הכדור, וזה היה קלי קלות להגנה של יובה".

גם ברשת חגגו על בייל. בטוויטר מישהו העלה השערה ש"אולי יש לו תמונות עירום של אנצ'לוטי" ולכן הוא משחק, ואחרת הציבה תמונה של רכב משוריין וציינה שאולי זו דרך המילוט של הוולשי, שבשבועות האחרונים לא רווה נחת מאוהדי ריאל. היו גם מי שביקשו את עזרת הציבור בחיפוש אחר בייל.

מאז שנחת בסנטיאגו ברנבאו, בייל לא הצליח להשכיח ולו לרגע את תג המחיר שלו. התקשורת בבירת ספרד עוקצת ומבקרת ו"מארקה" אפילו נכנס להתכתשות עם אחד מכלי התקשורת באנגליה, שהאשים את העיתון הספרדי במגמתיות נגד הוולשי. הופעות מבריקות לאורך זמן היו משתיקות את כל הדיבורים, אבל כאלו אין. ההופעה אתמול צפויה להוסיף אש למדורת השמועות בדבר עסקת חליפין בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, שתכלול את דויד דה חאה, בייל וגם סכום כסף בלתי מבוטל. גם צ'לסי נחשבת למי שעשויה לרכוש אותו.

seperator
seperator
seperator
seperator
seperator
seperator
seperator
seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully