וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק קונלי חזר, ממפיס ניצחה בגולדן סטייט והשוותה ל-1:1

הגריזליס הרשימו עם 90:97 על הווריורס, הגארד הצטיין 22 נקודות, קרי קרטע עם 2 מ-11 מהשלוש. אטלנטה השוותה ל-1:1 מול וושינגטון אחרי 90:106 על הוויזארדס

מייק קונלי, טוני אלן, ממפיס גריזליס. AP
יו דה מאן. לא, יו דה מאן. קונלי ואלן/AP

ממפיס רשמה הבוקר (רביעי) ניצחון חוץ מרשים בגולדן סטייט, כשגברה 90:97 על הווריורס והשוותה ל-1:1 את סדרת חצי גמר המערב. מייק קונלי, שנעדר מהמשחק הראשון, חזר לשורות ממפיס, וסיפק משחק נהדר עם 21 נקודות גדולות, לעומת ערב מאכזב של סטפן קרי.

לפני כן אטלנטה הצליחה להשוות הבוקר ל-1:1 את הסדרה שלה מול וושינגטון, אחרי שגברה 90:106 על הוויזארדס במשחק השני בחצי גמר המזרח. דמארי קארול המשיך את הפלייאוף המצוין שלו כשקלע 22 נקודות, קייל קורבר חזר לעצמו במחצית השנייה, וההוקס ניצלו את חסרונו של ג'ון וול כדי לחזור לסדרה. המשחק השלישי ייערך בוושינגטון בשבת בלילה..

זק רנדולף מול דריימוד גרין, ממפיס מול גולדן סטייט. GettyImages
גנבו את הביתיות. רנדולף/GettyImages

גולדן סטייט - ממפיס 97:90 (הגריזליס השוו ל-1:1 את הסדרה)

סטפן קרי הניף לפני תחילת המשחק את גביע ה-MVP, אבל הפעם התקשה להצדיק את התואר. הגריזליס הצליחו לעצור את צמד הגארדים של גולדן סטייט עם הגנה נהדרת, מייק קונלי חזר והמחיש את חשיבותו, טוני אלן השתטח על הפרקט שוב ושוב, וממפיס גונבת ניצחון חוץ ולוקחת את יתרון הביתיות.

קונלי, שנעדר מהמשחק הראשון בגלל שבר בפנים, פתח את המשחק עם ארבע קליעות רצופות כדי להעניק לחבריו זריקת עידוד, וסיים עם 22 נקודות ב-8 מ-12 מהשדה (3 מ-6 מהשלוש). זק רנדולף קלע 20 נקודות וקלט 7 ריבאונדים, מארק גאסול וקורטני לי קלעו 15 כל אחד, טוני אלן קלע 9 נקודות ורשם 4 חטיפות (ולא מעט טראש טוק עם הקהל), והגריזליס ניצלו 20 איבודים של הווריורס כדי להזכיר לראשונה במערב שהפלייאוף הוא סיפור אחר.

סטפן קרי, כאמור, הציג לפני המשחק את הגביע היוקרתי, אבל משם זה רק הידרדר, וקרי עבר לילה לא קל כשקלע 19 נקודות עם 2 מ-11 בלבד מהשלוש. קליי תומפסון קרטע גם הוא עם 13 נקודות ו-1 מ-6 מהשלוש, דריימונד גרין קלע 14, האריסון בארנס סיים עם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטפן קרי גולדן סטייט ווריורס עם גביע ה-MVP. GettyImages
ככה זה התחיל/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
ככה זה נגמר/AP

גולדן סטייט סיימה את המחצית הראשונה עם 39 נקודות (רק פעם אחת העונה קלעה פחות), כשקלעה ב-36.8 אחוז מהשדה לעומת 47.7 של האורחים, שסיימו את הרבע השני בריצת 0:9 כדי לרדת להפסקה בפער 11 נקודות.

ברבעים השלישי והרביעי שחקני המארחת ניסו לצבור מומנטום, ונדמה היה שהקהל הנלהב יצליח להדליק את הלוחמים, אבל בכל פעם תומפסון (5 איבודים) וקרי (3 איבודים) שגו ואפשרו לממפיס לחגוג עם 22 נקודות מאיבודי כדור.

בסופו של דבר גולדן סטייט רשמה לא רק הפסד ראשון העונה בפלייאוף, אלא הפסד ביתי שלישי בלבד העונה (3:42 באוראקל ארינה) אחרי 21 ניצחונות רצופים ושלושה חודשים ללא הפסד. המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום שבת בטנסי.

קייל קורבר אטלנטה הוקס. GettyImages
עוד שלשה. קורבר/GettyImages

אטלנטה - וושינגטון 90:106 (ההוקס השוו ל-1:1 בסדרה)

הפסד ראשון לוושינגטון בפלייאוף. ג'ון וול, שנפצע בידו השמאלית בסדרה מול טורונטו, ישב על הספסל ואומנם ראה את מחליפו בחמישייה רמון סשנס מציג יכולת טובה, אבל שחקני אטלנטה היו אלה שהתעלו ברבע האחרון בדרך לשוויון בסדרה. קייל קורבר קלע במחצית הראשונה רק 1 מ-7 מהשלוש, אבל ברבע האחרון השחיל שתי שלשות חשובות, כולל אחת מהפינה שקבעה 88:98 כשנותרו 3 דקות לסיום, וקטע עוד ניסיון קאמבק לאורחים הנחושים.

פרו אנטיץ' אטלנטה הוקס. GettyImages
לגמור את זה יפה. אנטיץ'/GettyImages

דמארי קארול קלע 22 נקודות (ב-9 מ-16 מהשדה), ורשם משחק פלייאוף שישי ברציפות עם 20 נקודות ומעלה. פול מילסאפ קלע 18 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'ף טיג סיים עם 9 נקודות ו-8 אסיסטים, אל הורפורד קלע 18 וקלט 6 כדורים חוזרים, וקייל קורבר סיים עם 12 בסופו של דבר. אטלנטה הוליכה בבטחה בפער דו ספרתי וכבר הייתה בטוחה שהיא הצליחה לנער ממנה את וושינגטון העקשנית כשעלתה ליתרון 83:95 אחרי חמש נקודות רצופות של פרו אנטיץ', אבל שלשה של פירס ועוד סל של בראדלי ביל שוב כרסמו בפער, עד שהגיע קורבר וסגר עניין, וההוקס סיימו את המשחק בריצת 2:11 כדי להבטיח את הניצחון.

סשנש סיים את המשחק עם 21 נקודות, בראדלי ביל קלע 20, פול פירס סיים עם 15 נקודות (5 מ-8 מהשלוש), אוטו פורטר קלע 15 וחילק 8 אסיסטים, והוויזארדס, שקלעו 12 מ-22 מהשלוש (55 אחוז) יקוו להמשיך להרשים גם בבית, ויחכו להתעוררות של ננה, שאת המשחק הראשון סיים ללא נקודות והלילה נראה רדום עם 2 בלבד ב-0 מ-5 מהשדה.

רמון סשנס וושינגטון וויזארדס. GettyImages
דקות יפות. סשנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully