וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה להתאחדות ולמנהלת: "דורשים הוגנות וצדק ספורטיבי"

5.5.2015 / 16:23

האדומים שיגרו מכתב לעיני ולבאומן בבקשה להחזיר את שחקני מכבי נתניה לאימונים באופן מיידי, על מנת שיעשו הכנה ראויה למשחק מול הפועל עכו: "דורשים את התערבותכם המיידית"

one

כמו במ.ס אשדוד, גם בהפועל חיפה ימתינו לראות אם שחקני מכבי נתניה ישובו מחר לאימונים. בינתיים, פנתה הקבוצה להתאחדות ולמנהלת בבקשה לדחות את מחזור הליגה שתוכנן לשבת ולקיים אותו רק לאחר ששחקני נתניה יעשו הכנה ראויה למשחק מול הפועל עכו.

היועץ המשפטי של הפועל חיפה, עו"ד עידן גולדנברג, שלח מכתב ליו"ר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, ליו"ר מנהלת הליגה, יורם באומן, וליו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי ובו דרישה ל"קיום הוגנות וצדק ספורטיבי". במכתב מבקש המועדון את: "התערבותכם המיידית לאכוף על מכבי נתניה להסדיר את ענייניה מול השחקנים ולגרום לכך שאלה יתאמנו בצורה סדירה ויעלו לכל משחק בהרכב הספורטיבי החזק ביותר". המועדון מגלה במכתב הבנה למצב הלא נעים בו שרויים שחקני מכבי נתניה, ומציין כי: "די בהיעדר אימונים, קל וחומר באי התייצבות בהרכב החזק ביותר, כדי לפגוע בהוגנות ובצדק הספורטיבי, באופן שיש בכדי להשפיע על זהות היורדות מליגת העל בסיום העונה".

בנוסף, בחיפה מאוכזבים מאוד מהעובדה שהמשחק שלהם ושל הפועל עכו ייערך בשעה אחידה. גם המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל פתח תקוה לא יתקיים באותה שעה, אך לאור העובדה שנתניה ורעננה מארחות את משחקיהן הביתיים באותו אצטדיון, ברור לאנשי חיפה שאין מה לעשות. "אם עכו תנצח את הפועל פתח תקוה יגיעו למשחק מול אשדוד כשהם יודעים שהם ירדו גם תיאורטית ולא יהיה להם על מה לשחק", אמר אותו שחקן, "זו סיטאוציה גרועה מאוד. אין ספק שהמחזור הקרוב מסתמן כאחד הבעייתיים ביותר מבחינה ספורטיבית שהיה בשנים האחרונות".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ברני ארדוב
יעשה מעשה? יואב כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully