וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: במועדון מעריכים ששיר צדק לא יישאר

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, מגעים מתקיימים עם הפועל באר שבע ובקבוצה מהדרום מאמינים שצדק אכן יצטרף. עדיין לא התקבלה החלטה לגבי עתיד הזרים, אך הנטייה היא לשחרר את פאנקה

one

בעירוני קרית שמונה מתחילים להבין ששיר צדק לא ימשיך ככל הנראה לעונה נוספת, ובמועדון ינסו למצות את המשא ומתן מול הפועל באר שבע. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בבאר שבע פתחו במגעים עם איזי שרצקי כדי לקבוע את הסכום שהבעלים של קרית שמונה מעוניין לדרוש עבור דמי ההשבחה של הבלם, כשכעת הצדדים נמצאים בעיצומו של המשא ןמתן.

גם השחקן עצמו נמצא במשא ומתן עם באר שבע וישנה הסכמה על רוב הפרטים, אך עדיין נשארו קצוות אחרונות לסגור, כשההערכה בשני המועדונים שצדק אכן יעבור בסופו של דבר לדרום. עם זאת, בקרית שמונה ציינו שאם בסופו של דבר המשא ומתן בין הקבוצות או בין השחקן לבאר שבע לא יצלח, הם ישמחו להשאיר את צדק בקבוצה ולהאריך לו את החוזה.

שלומי ארבייטמן הפועל שבע מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
לא סוגרים לו את הדלת בקרית שמונה. שיר צדק/ברני ארדוב

במקביל בקבוצה מודעים לכך שגם במצבת הזרים צפוי שינוי, כשבשלב זה עושה רושם שלמרות ההערכה המקצועית כלפי מינדאוגאס פאנקה, הקשר הליטאי לא יישאר במועדון. גם רוג'רס קולה צפוי לעזוב אך יש לציין שבשלב זה לא התקבלה החלטה סופית כלפיי השניים ובקבוצה יבדקו קודם כל מי הזרים שהם רוצים לצרף. פאנקה ישוחרר ככל הנראה בשל הרצון לפנות מקום של זר בעמדה אחרת, שכן בעמדת הקישור לקרית שמונה יש ישראלים בדמות וובה בראון, עאהד עזאם, אדריאן רוצ'ט ועדן שמיר הצעיר עליו בונים במועדון. הוגו אזצ'קו מהנוער צפוי לעלות לבוגרים, ואם בקבוצה ימצאו חלוץ זר נוסף קולה יעזוב ככל הנראה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully