וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטמצמו הפערים בין אלונה ברקת לאיזי שרצקי בעסקת שיר צדק

5.5.2015 / 11:49

הפועל באר שבע תשלם כ-1.3 מיליון שקל עבור בלם עירוני קרית שמונה, שיחתום ככל הנראה לארבע עונות בכפוף לסיכום בין המועדונים. המטרה הבאה של ברקת: אנתוני וואקמה או לארי קאיודה

one

הפועל באר שבע ממשיכה לנהל מגעים מתקדמים להעברתו של שיר צדק. כפי שפורסם בוואלה ספורט במוצאי שבת, בין המועדון לאיזי שרצקי מתנהלים מגעים להעברת השחקן בסכום שנע בין מיליון למיליון וחצי שקלים, כשרק מאוחר יותר יסכם צדק את פרטי החוזה. משיחה שנערכה אתמול בין סוכנו של השחקן לאלונה ברקת עולה כי התנאים הכספיים לא יהוו מכשול, כשהצדדים סיכמו כי מיד לאחר הסיכום בין ברקת לשרצקי, הבלם בן ה-25 יגיע לפגישה משולשת עם המנכ"ל אסי רחמים, בליווי סוכנו, במטרה לסכם את תנאיו. ברקת גיששו לאחרונה בנוגע לבלם דן מורי, אך הסכומים שדרש בעסקה היו גבוהים מדי והיא מעדיפה להשקיע בבלם סגל נבחרת שגם משחק בקביעות. ייתכן שמורי יגיע בהמשך, אם יתגמש בסכומים.

בחזרה לצדק. הסיבה שבגללה במועדון רוצים להחתים את צדק נעוצה בהחלטה שקיבלה ברקת מוקדם יותר: לשחרר את טומיסלב פאיוביץ', להחתים במקומו בלם ישראלי ולהביא שחקן התקפה זר. ברקת תנסה להחתים את אנתוני וואקמה מרעננה, או את לארי קאיודה ממכבי נתניה, שטוען כרגע שהוא מעדיף לשחק באירופה, ומחוזר גם על ידי מכבי חיפה. כפי שפרסמנו אתמול, מוחמד גדיר הוצע למועדון על ידי סוכנו דודו דהאן. בשלב זה גדיר מעדיף את ההצעה מרומניה, ולא מתכוון לשחק במכבי חיפה אלא אם יובטח לו מעמד של שחקן בכיר.

אלישע לוי יזומן לשיחה בימים הקרובים וההערכה היא שיחתום על חוזה לעונה אחת.

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הולך ומתקרב לבאר שבע. צדק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully