וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מרטין ביין מחכה לגולדהאר, קרויף מעדיף להחליף את פאקו

5.5.2015 / 8:13

מנכ"ל מכבי תל אביב ממתין לאור ירוק מגולדהאר כדי להתקדם במגעים עם ג'ורדי ופאקו, קרויף מעדיף מאמן אחר לעונה הבאה. זהבי נראה שבור מהצהוב שספג, בן בסט ממשיך לאכזב ולהתאכזב

one

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין ממתין לאור ירוק ממיטש גולדהאר כדי להתקדם במגעים עם ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטרן. ביין רוצה שהשניים ימשיכו יחד במכבי תל אביב, אבל גולדהאר עוד לא החליט סופית בעניין גם על רקע העובדה שקרויף היה מעדיף מאמן אחר.

על פי עדויות שונות, קרויף היה מוכן אפילו לסגת מדרכו ולהחתים מאמן ישראלי בדמותו של רוני לוי, העיקר לא להמשיך גם בעונה הבאה עם פאקו. הבאסקי כאמור מקבל גב גדול מביין וגם גולדהאר נוטה לקבל את זה שאם הוא יביא למכבי אליפות וגביע המדינה, מגיע לו להישאר.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
ביין בעדו, ג'ורדי פחות. מיסטר פאקו/ברני ארדוב

פאקו סירב גם אמש להתייחס לעתידו. הוא המשיך לטעון כי הביקור של סוכנו בארץ, אינו קשור באופן ישיר למו"מ עם מכבי תל אביב על הארכת חוזהו. קרויף, אגב, ממשיך להתנהל כמי שנשאר במכבי תל אביב גם בעונה הבאה.

במכבי תל אביב היה מי שאמר אמש, כי ייתכן מאוד שההתלבטות של גולדהאר נובעת מחשש שלו כי השניים שאינם משדרים כבר זמן רב על אותו גל, לא יצליחו לעבוד כצוות טוב בעונה הבאה.

בתוך כך, הפער בין מכבי תל אביב לבין יריבותיה לצמרת הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה צומק אמש בשתי נקודות וכעת כלל לא בטוח שמכבי תיקח את האליפות במחזור הקרוב בווסרמיל. לאחר מכן תחזור מכבי תל אביב לבלומפילד למשחק ביתי מול קרית שמונה ממנו ייעדרו ערן זהבי וגל אלברמן שספגו אתמול כרטיסים צהובים.

זהבי נראה מאוכזב מאוד אחרי הצהוב שקיבל. "חודשים שאני נשמר מהצהוב הזה. לא עושה פאולים, לא מדבר עם שופטים, לא חוגג שערים בצורה מיוחדת ודווקא ברגע כזה קריטי הוא הדביק לי את הכרטיס", אמר זהבי לחבריו. הוא הודה בסיום כי היה מאוד עצבני ומאותו רגע שהכרטיס נשלף לעברו, הראש שלו לא היה במקום. גם שחקנים אחרים במכבי טענו אמש כי התגובה של זהבי לצהוב השפיעה עליהם והם התקשו להיות מרוכזים במשחק לאחר מכן.

עוד באותו נושא

פאקו: "לפי המחצית ה-2, אני מרוצה". זהבי: "זו לא תוצאה טובה"

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב (ימין) עם מרטין ביין. ברני ארדוב
ההחלטות מתמהמהות. ביין וגולדהאר/ברני ארדוב

ביציע אמש בחיפה ישב סוכן שחקנים בכיר מסין שעקב אחר זהבי ביחד עם אדם נוסף. הקבוצה הסינית שמעוניינת בזהבי היא טיאנג'ין, אבל על פי הדברים שזהבי אמר אתמול הוא לא מתכוון לעבור לליגה הסינית. לסוכן הסיני יש גם קשרים ענפים בליגות אחרות, אבל לא בטוח עד כמה הוא התרשם לטובה אמש מזהבי במיוחד אחרי הכרטיס הצהוב שהוא ספג.

פאקו העדיף אתמול בסגל את גאל מרגוליס אחרי שטל בן חיים נאלץ להחמיץ את המשחק עקב לידת בנו. אם פאקו ישאר במכבי תל אביב קרוב לוודאי שעדן בן בסט יעשה הכל כדי לעזוב. גם יובל שפונגין יעדיף במצב כזה לחפש קבוצה אחרת. לשניהם יש חוזים לשנתיים נוספות בקבוצה, אבל הם אינם מרוצים ממעמדם.

פאקו אמר אמש על בן בסט שלא היה בסגל: "אני תמיד מחפש את הטוב עבור הקבוצה. את ההחלטות שלי אני מקבל בעקבות משחקים ואימונים וההחלטה שלי היתה שעדן בן בסט לא יהיה בסגל".

לשאלה האם הוא מאוכזב מבן בסט, אמר פאקו: "לפעמים שחקן צריך להבין את הסיטואציה בה הוא נמצא ולהתאים את עצמו למצב הקיים בכל הקשור לגישה. חשוב שתהיה לשחקן אישיות חזקה ואופי כדי להמשיך הלאה, גם אם קשה. הצ'אנס היחיד שיש לשחקן שלא משחק, הוא באמצעות התמדה והמשכיות".

על העובדה ששוב מכבי תל אביב לא ניצחה בחוץ, אמר פאקו: "אין לנו בעיה מיוחדת מחוץ לבלומפילד. לדעתי לא הצלחנו להבקיע מהמצבים אליהם הגענו, אבל אני לא מודאג ממשחקי החוץ שלנו".

זיו אדלר שופט כדורגל עם שחקני מכבי תל אביב יואב זיו, ברק בדש, ערן זהבי. ברני ארדוב
"חודשים שאני נשמר מהצהוב הזה. לא עושה פאולים, לא מדבר עם שופטים, לא חוגג שערים בצורה מיוחדת ודווקא ברגע כזה קריטי הוא הדביק לי את הכרטיס", אמר זהבי לחבריו/ברני ארדוב

שוער הקבוצה חואן פאבלו שמאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב, אמר אמש: "כולם אומרים לנו שכבר זכינו באליפות, אבל אנחנו עדיין לא אלופים. אנחנו חייבים להמשיך להילחם ולזכות בנקודות כדי לגמור את זה. אנחנו נצא לבאר שבע במחזור הקרוב כדי לנצח".

על חוסר הוודאות באשר לעתידו ועל ההשפעה שיש בכך על המשחק שלו, אמר חואן פאבלו: "אני לא מוטרד מהעובדה שאני לא יודע מה קורה איתי וזה לא גורם לי לשחק בחוסר ביטחון עכשיו. בטח שהיה עדיף אם הייתי יודע מה קורה איתי, אבל זה המצב כעת. אנחנו לא יודעים מה יהיה עם ג'ורדי ומה יהיה עם פאקו, אז איך אני יכול לדרוש תשובות בשבילי?".

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי וברק בדש. ברני ארדוב
מתי ייקחו אליפות? הצהובים מחכים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully