וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:3 את האל סיטי, צמד לאלכסיס סאנצ'ס

חלוץ התותחנים הרשית פעמיים, ארון ראמזי הוסיף אחד והקבוצה של ארסן ונגר עם ניצחון תשיעי בעשרת משחקי הליגה האחרונים ונצמדה לסיטי. ווילשר חזר לראשונה מאז נובמבר. סטיב ברוס בצרות

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
אלכסיס עם צמד נוסף/GettyImages

המחזור ה-35 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם המפגש המסקרן בין האל סיטי לארסנל. התותחנים הצליחו לנצח 1:3 בזכות צמד של אלכסיס סאנצ'ס ושער נוסף של ארון ראמזי והשתוו במספר הנקודות למנצ'סטר סיטי (70), כשלקבוצה של ארסן ונגר גם משחק חסר. אגב, לצפון לונדונים זהו הניצחון התשיעי בעשרת מחזורי הליגה האחרונים. מנגד, הקבוצה של סטיב ברוס עדיין במצב קשה והיא במקום ה-16 בליגה עם 34 נקודות, אחת בלבד מעל סנדרלנד שמתחת לקו האדום.

ארון ראמזי שחקן ארסנל. GettyImages
ראמזי עם סיבוב נהדר ושער יפה/GettyImages

ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-26. אלכסיס סאנצ'ס בעט כדור חופשי שפגע בראשו של של מייקל דוסון, שינה את כיוונו והלך פנימה וזה 0:1. השער השני בדקה ה-33 וגם הפעם זה קרה לאחר הסטה של הכדור. סנטי קאסורלה שלח כדור ענק על חצי מגרש לארון ראמזי. הקשר הוולשי הסתובב ובעט כדור שפגע ברובי בריידי, קפץ והלך פנימה כדי לקבוע 0:2.

הצ'יליאני כבש את השני שלו והשלישי של ארסנל בדקה ה-45. טום האדלסטון איבד את הכדור במרכז השדה, רמאזי הכניס מסירת עומק לסאנצ'ס, שעבר את סטיב הארפר ושלח את זה פנימה בדרך ל-0:3. האל סיטי הצליחה להחזיר מעט מכבודה בדקה ה-56 לאחר שהאחמד אלמוחמדי העביר הגבהה מאגף ימין ומצא את סטיבן קווין, שנגח פנימה את ה-1:3. בדקה ה-68 נרשם רגע משמח עבור ארסנל כשג'ק ווילשר נכנס כמחליף ורשם את ההופעה הראשונה שלו מאז 22 בנובמבר 2014.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully