וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלמריה וסלטה ויגו נפרדו ב-2:2

תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-60 ובישל את שער השוויון לג'ונתן זונגה שמונה דקות לאחר מכן. נוליטו (17) וסנטי מינה (35) כבשו לסלטה, ת'ייבי (47) החזיר למשחק את אלמריה, שנמצאת שתי נקודות מעל הקו האדום

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
עדיין נלחמים נגד הירידה. חמד/GettyImages

אלמריה ותומר חמד נעלו את המחזור ה-35 בליגה הספרדית הערב (שני) עם תיקו 2:2 ביתי מול סלטה ויגו, זאת לאחר שחזרו במחצית השנייה מפיגור של שני שערים. לאלמריה יש כעת 32 נקודות, שתיים יותר מאשר דפורטיבו לה קורוניה, שנמצאת מתחת לקו האדום.

בדקה ה-17 העלה נוליטו את האורחים ליתרון עם בעיטה חכמה מהאוויר מצד לצד, מתוך הרחבה. מחזור רביעי ברציפות שהחלוץ המצוין מוצא את הרשת. שש דקות להפסקה, סנטי מינה ניצל טעות איומה בהגנת אלמריה והעלה בקלות את סלטה ליתרון כפול.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה, ת'ייבי ביפומה ניצל הדיפה גרועה של סרחיו אלבארס וצימק מקרוב. שבע דקות לאחר מכן, גוסטבו קבראל עצר את ת'ייבי בדרכו אל השער וראה אדום ישיר. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-60 במקום קסאדו ושמונה דקות לאחר מכן, הגיע עם הרבה זריזות לכדור רוחב ושלח אותו בנגיעה קטנה לג'ונתן זונגו, שהשווה משני מטרים. אלמריה קיוותה להשלים מהפך, אבל גם היא איבדה שחקן ארגנטינאי, את מאורו דוס סנטוס, שבדקה ה-74 ראה צהוב שני אחרי עבירה על פבלו הרננדס.

* בליגה האיטלקית, קליארי הביסה 0:4 את פארמה. בעקבות הניצחון, קליארי נמצאת שש נקודות מתחת לקו האדום כעת, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים. פארמה כבר ירדה כמובן. אלבין אקדל (3), דייגו פריאס (14), פול מ'פוקו (38) ודויה צ'ופ (63) כבשו.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully