וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "יש אצלנו שחקנים שלא עושים הכול כדי לנצח"

4.5.2015 / 16:20

מנהל מכבי תל אביב אמר דברים קשים לפני אסיפת ואימון החירום שערכה הקבוצה, לאור התוצאות האחרונות: "זה מנטלי, לא פיזי. גם אם יש פציעות, צריך לשחק". הצהובים ישחקו באוקטובר במדיסון סקוור גארדן ובשיקגו מול מילאנו

מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. אדריאן הרבשטיין
לא אוהב את מה שהוא רואה. וויצ'יץ'/אדריאן הרבשטיין

יממה לאחר שספגה עוד הפסד ליגה מביך, מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) אסיפת חירום ואימון חירום באולם הביתי שלה. השחקנים שהגיעו למקום נראו מתוחים, כאשר רק נייט לינהארט נעצר להצטלם עם כמה אוהדים. אנשים שנכחו במקום גערו בשחקנים על התצוגות האחרונות שלהם.

ניקולה וויצ'יץ', מנהל הקבוצה, אמר לוואלה ספורט: "אנחנו במצב לא קל וצריכים לצאת מזה. השחקנים צריכים להבין את חשיבות המשחקים ולהופיע לכל משחק ומשחק, גם אם יש פציעות. יש אצלנו שחקנים שלא עושים הכול כדי לנצח. זה לא רק משהו פיזי, אלא מנטלי. בזמן משחק, שחקנים צריכים לקחת החלטות נכונות ולהיות יותר מרוכזים בדברים שאנחנו מדברים עליהם לפני משחקים".

עוד אמר וויצ'יץ': "בפגישה הערב, נדבר עם השחקנים. גם אם יש פציעות, צריך לנצח בכל משחק, במיוחד שהאליפות בארץ מאוד חשובה עבורנו. אני מסכים עם גיא גודס, שאמר אתמול שהגארדים שלנו לא בכושר טוב. רנדל וטיוס? אני מאמין שהם ישחקו ביום רביעי".

יוגב אוחיון עם גיא פניני וגביע אירופה. ברני ארדוב
נתראה בארה"ב. פניני ואוחיון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה לנסות להתרחב לשוק האמריקאי. אלופת אירופה תצא לארה"ב בחודש אוקטובר הקרוב במסגרת משחקי קדם העונה לעונת 2015/16, ותערוך מפגש כפול מול ארמאני מילאנו האיטלקית במסגרת ה"יורו קלאסיק" הראשון שייערך על אדמת ארה"ב – בניו יורק ובשיקגו.

המשחק הראשון ייערך ב-1 באוקטובר 2015 (יום חמישי) באולם יונייטד סנטר בשיקגו, שלראשונה יארח קבוצות אירופאיות, וכעבור שלושה ימים, ב-4 באוקטובר (יום ראשון בצהריים), ייפגשו מכבי ומילאנו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק.

מכבי תל אביב שיחקה בעבר פעמיים בגארדן, אולם הספורט המפורסם בעולם, ומילאה אותו ב-2007 וב-2009. מהקבוצה נמסר ש"לאחרונה מכבי גם פתחה משרדים בניו יורק, בהנהלתו של איש התקשורת לשעבר ירון טלפז, כחלק מתוכנית ההתרחבות הגלובלית של המועדון".

עוד באותו נושא

מרטין ביין אישר: "מכבי תל אביב תקיים מחנה ומשחקי ראווה בניו יורק"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס מול מילאנו. GettyImages
תמיד מפגשים קלאסיים. מכבי מול מילאנו/GettyImages

מנכ"ל מכבי תל אביב דני פדרמן: "גאים להוסיף עוד פרק להיסטוריה המכובדת של המועדון עם ארה"ב ולהמשיך להוות גורם חשוב ומוביל בתהליך הגלובליזציה של הכדורסל. אנו תמיד רואים אלפי אוהדים של מכבי מגיעים למשחקינו בארה"ב, כפי שקרה גם בביקור באוקטובר האחרון בברוקלין ובקליבלנד. אנחנו שמחים לתת הזדמנות לאוהדינו הרבים בארה"ב ולקהילה היהודית אמריקאית החזקה בניו יורק ובשיקגו לצפות בנו מקרוב, בבית שלהם".

מכבי תל אביב וארמאני מילאנו הן שתיים מהקבוצות הגדולות בכדורסל האירופאי אי פעם – מכבי זכתה שש פעמים בגביע אירופה לאלופות ומילאנו שלוש זכיות. בעונה שעברה מכבי גברה על מילאנו בסדרת ההצלבה 1:3 ובהמשך זכתה בפיינל פור שנערך אף הוא במילאנו. מילאנו גברה פעמיים על מכבי ת"א בגמר גביע האלופות, ב-1987 ו-1988, במפגשי ענק שהציגו כוכבים גדולים כמו קווין מגי, מיקי ברקוביץ' ודורון ג'מצ'י בצד של מכבי מול בוב מקאדו, דינו מנגין ומייק דאנטוני בצד האיטלקי. בסך הכל נפגשו עד היום מכבי ת"א ומילאנו 26 פעמים ראש בראש כאשר המאזן הוא שיוויון מוחלט: 13:13.

נשיא היורוליג ג'ורדי ברטומאו: "אחרי שנים רבות שבהן שלחנו קבוצות יורוליג לשחק בארה"ב, אנו נרגשים מכך שלראשונה שתי קבוצות אירופאיות ישחקו זו מול זו על אדמת ארה"ב. אנו בטוחים שהקהל האמריקאי ייהנה מסגנון הכדורסל הייחודי של היורוליג ומהאיכויות שמכבי ומילאנו, שתי קבוצות אירופאיות מפוארות, יביאו למגרש".

שני משחקים אלה יהיו חלק מהמסע העולמי המסורתי של היורוליג, EUROLEAGUE WORLD TOUR, שייצא לדרך זו השנה ה-13 ברציפות.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully