וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החימר הראשון שלו: אנדי מארי ניצח בגמר מינכן

במשחק שנדחה בשל הגשם ואחרי קרב שנמשך יותר משלוש שעות, הבריטי ניצח 6:7 (4), 7:5, 6:7 (4) את פיליפ קולשרייבר ורשם זכייה ראשונה בטורניר על חימר. דירוג: דודי סלע עלה למקום ה-86

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
עוד טורניר לאוסף. מארי/GettyImages

אנדי מארי זכה היום (ראשון) בטורניר מינכן (סך פרסים 439 אלף יורו), אחרי שגבר 6:7 (4), 7:5, 6:7 (4) על פיליפ קולשרייבר בסיומו של קרב איתנים שנמשך שלוש שעות ו-4 דקות. המשחק שהחל אתמול הופסק במצב של 2:3 בגלל הגשם בגרמניה, והיום חודש ואפשר לשניים להיאבק זה בזה על התואר. בסופו של דבר מארי, ששיחק עם טבעת הנישואים שלו על שרוכי נעליו, הצליח לזכות בתואר הראשון שלו על חימר.

בסיומו של משחק צמוד (117:118 בנקודות למארי) הסקוטי הצליח להשיג 17 אסים במשחק לעומת 11 של יריבו, יגרוף לכיסו כ-80 אלף יורו בעקבות הניצחון הזה ויצבור 250 נקודות דירוג בעולמי. אחרי 25 תארים על משטחים קשים וחמישה על דשא, מארי זוכה לראשונה על חימר ועושה זאת בתזמון מושלם - שבועיים לפני פתיחת הרולאן גארוס. השניים עשויים להיפגש ביום רביעי בסיבוב השני של טורניר מדריד.

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
עלה ארבעה שלבים בדירוג. דודי סלע/AP

דירוג עולמי

דודי סלע עלה ארבעה שלבים, והוא מדורג במקום ה-86 בעולם. טל גולדנגורן עקף את אמיר ויינטרוב, והפך לישראלי השני בדירוג - במקום ה-597 בעולם. ויינטרוב צנח 91 שלבים, והוא במקום ה-625 בעולם.

בנשים: אנדראה פטקוביץ' עלתה שלב אחד ונכנסה לעשירייה הראשונה, קרלה סוארס נבארו ירדה למקום ה-12. יוליה גלושקו עדיין מקדימה את שחר פאר: גלושקו עלתה שלב אחד למקום ה-117, שחר פאר עלתה שלב אחד למקום ה-119.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully