וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התקדמות עם שמואל שיימן, אלי פסטמן חזר

4.5.2015 / 21:19

המגן, שעל המגעים בינו לבין האדומים פורסם בוואלה ספורט, קיבל הצעה רשמית ונוטה לענות בחיוב. שחקני מכבי חיפה ממתינים להודעה על מינויו של רוני לוי למאמן. יו"ר עמותת האוהדים חזר

one

יו"ר הפועל תל אביב בארי בן זאב פנה הערב (שני) לאלי פסטמן וביקש ממנו לחזור בו מהתפטרותו מתפקיד יו"ר עמותת האדומים. בן זאב ביקש ממנו להמשיך לכהן בתפקיד עד לבחירת יו"ר חדש לאחר הבחירות לעמותה שיתקיימו בחודש יוני. בנוסף, בן זאב ביקש כי פסטמן ימשיך לסייע בניהול השוטף של המועדון עד לסיום העונה.

פסטמן הודיע לוועד המנהל של העמותה כי הוא ניאות לבקשתו של בן זאב ובהסכמת הוועד הוא שב לתפקידו.
הוועד המנהל של העמותה קבע כי הבחירות לעמותת האדומים יתקיימו ביום 18 ביוני והגשת המועמדות לבחירות תינעל ביום ה-18 במאי.

בארי בן זאב יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החזיר את פסטמן. בן זאב/ברני ארדוב

התקרבות משמעותית בין הפועל תל אביב למגן מכבי חיפה, שמואל שיימן. המגן, שעל המגעים החשאים בין סוכנו ההולנדי להפועל תל אביב פורסם בוואלה ספורט, קיבל הצעה רשמית מהאדומים ונוטה לענות עליה בחיוב. על פי מקורבים למשא ומתן "ההערכה היא ששיימן יוצג עד תום העונה כשחקן הפועל תל אביב". שיימן (28), יליד עפולה, היגר להולנד עם הוריו בגיל 5. הוא שיחק בעבר גם בדן בוס, כמו גם במחלקת הנוער של פיינורד. בפברואר 2006 הגיע שיימן לארץ וביקש להיבחן במכבי תל אביב.

הרושם החיובי שהותיר לא סייע לו למצוא קבוצה בארץ, לאחר שגם מכבי נתניה והכח עמידר רמת גן לא קלטו אותו לשורותיהן. מאוחר יותר הוא זומן לסגל הנבחרת על ידי אלי גוטמן, מה שסלל את דרכו ביוני 2012, לפני כמעט שלוש שנים, לסגל של מכבי חיפה. מאז שהגיע לחיפה שיימן לא הצליח להפוך למגן המוביל. גם בעונה שעברה שקל שיימן לעזוב וכעת הוא עשוי לממש את ההחלטה. למכבי חיפה הייתה אופציה להאריך את חוזהו, אך חוזהו לא חודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שמואל שיימן, מכבי חיפה. טל לוי
בקרוב באדום? שיימן/טל לוי

שחקני מכבי חיפה יפגשו הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) את מכבי תל אביב, והם ממתינים גם להכרזה על מאמן. כפי שפורסם בוואלה ספורט ביום רביעי, ההערכה היא שבקרוב מאוד תתקבל ההחלטה של יעקב שחר, ועוד השבוע תצא הודעה רשמית על הפרידה מבלבול והצטרפותו של רוני לוי, שהביא שלוש אליפויות ברציפות למועדון וחוזר לקדנציה שניה.

החלוץ אלון תורג'מן מאוכזב מאוד ממעמדו וכועס על ההחלטה לא להכלילו בסגל בפעם השניה ברציפות. גורם במועדון אמר: "אלעד גבאי ואביחי ידין ישבו חודשים בחוץ ולא אמרו שום דבר. מדובר בהחלטה מקצועית של מרקו, אין לאף אחד זכות לערער עליה". רק לאחר מינוי המאמן יתקבלו החלטות לגבי הסגל הנוכחי. גוסטבו בוקולי צפוי לסיים את דרכו בתום העונה.

עדכון ראשון: 10:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully