וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה לא כשיר ליובנטוס, לבנדובסקי ישחק עם מסיכה בברצלונה

החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד לא החלים מהפציעה בברך ולא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק בצ'מפיונס בשלישי. חלוץ באיירן יעמוד לרשות גווארדיולה ברביעי, שווינשטייגר, ריברי וברנאט בספק, רובן ייעדר

קרים בנזמה, ריאל מדריד. AP
יחסר לאנצ'לוטי. בנזמה/AP

אחרי שהשיגה ניצחון קשה ומרשים מול סביליה בחוץ, ריאל מדריד מתכוננת בשיא המרץ למשחק החוץ שלה בטורינו מול יובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות. חרף הניסיונות להכשירו למשחק, קארים בנזמה, החלוץ הצרפתי הפצוע של הבלאנקוס לא ימריא עם ריאל לאיטליה. קרלו אנצ'לוטי החליט לא לסכן את השחקן שסובל מפציעה בברך והחמיץ את ארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה.

מי שימשיך לקבל את המושכות במקום הצרפתי בחוד הוא צ'יצ'ריטו הרננדס, השחקן שהעלה את הקבוצה למעמד הזה עם שער הניצחון הדרמטי מול אתלטיקו מדריד ברבע הגמר. בריאל ינסו להכשיר את בנזמה למשחק הליגה מול ולנסיה בשבת או במקרה הפחות טוב למשחק הגומלין מול יובנטוס. מי שחזר לעניינים ועשוי אף לפתוח מול האיטלקים הוא גארת' בייל', שהחלים מהר מהצפוי מהפציעה בשריר הירך האחורי, וגם בישל לרונאלדו את השער השלישי ב-2:3 בסביליה בשבת.

המסיכה של לבנדובסקי

בעוד שריאל מדריד תצטרך להסתדר ללא החלוץ המוביל שלה, בבאיירן מינכן שמחו לשמוע שרוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני הנהדר של הקבוצה, יוכל לשחק במשחק ליגת האלופות ביום רביעי בברצלונה. לבנדובסקי נפצע בצורה קשה בפניו במשחק הגביע מול דורטמונד וההערכה היתה שהוא לא יהיה כשיר למשחק מול ברצלונה.

אולם, לבנדובסקי עצמו הודיע דרך הטוויטר שלו שהוא יהיה "מוכן לאתגר" וישחק עם מסיכה מיוחדת כדי להגן על פניו. רופאי הקבוצה צפויים לאשר לפולני לשחק ואלו בשורות טובות לגווארדיולה, שייאלץ להסתדר מול האקסית ללא שחקני מפתח פצועים כמו אריאן רובן, דויד אלאבה ומהאדי בנעטיה, כאשר גם פרנק ריברי, חואן ברנאט ובסטיאן שווינשטייגר פצועים ונמצאים בספק גדול למשחק הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully