וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "לא סוף העולם, זה לא ערב עגום. הפתיע אותי שניצחנו את הרצליה"

3.5.2015 / 23:25

מאמן מכבי תל אביב התקשה לספק הסברים: "צריכים לסתום את הפה ולחכות ששחקנים יחזרו. אסור לנו להפסיד מעכשיו עוד משחק". אופייבו כיכב עם 25 נקודות: "אנחנו לא סופרים ניצחונות"

one

מכבי תל אביב נמצאת במשבר, וזה כבר רשמי: אחרי הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים, הפעם 87:78 למכבי חיפה, המקום הראשון של הצהובים נמצא בסכנה כאשר הפועל ירושלים תתארח אצל בני הרצליה ביום שני, וניצחון של דני פרנקו ישלים חילופי מקומות. מכבי תל אביב לא הופיעה למשחק, פרט לסילבן לנדסברג שלהט עם 29 נקודות. למרות זאת חשוב להדגיש כי הצהובים שיחקו ללא בריאן רנדל, סופוקליס שחורציאניטיס ואלכס טיוס.

מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. אדריאן הרבשטיין
לא יוצא מדעתו. גודס/אדריאן הרבשטיין

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, התקשה לספק הסברים: "זה לא ערב עגום, זה לא סוף העולם, בואו נשמור על פרופורציות. חסרים לנו שחקנים, לג'ייק ולג'ו חסרה פיזיות מול השחקנים של חיפה. איבדנו שלושה כדורים ברציפות במצב של 66:66 ואנחנו כרגע חסרים וזה משפיע, אין מה לעשות".

על ההפסדים בליגה אמר המאמן: "נגד ראשון שיחקנו במצב שונה, בהפסד בגלבוע פישלנו והיום היינו בהרכב חסר. הניצחון על הרצליה הפתיע אותי מאוד. אנחנו צריכים להמשיך עם מה שיש כרגע, לסתום את הפה ולחכות ששחקנים יחזרו. אסור לנו להפסיד מעכשיו עוד משחק. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון, כרגע אנחנו צריכים לנצח בארבעת המשחקים הנותרים".

על המשך הדרך אמר המאמן: "לגארדים שלנו יש אחוזים נמוכים מאוד מהשתיים, ולא אגיד שמות. יש כמה שחקנים שצריכים להרים את המשחק שלהם, הם נמצאים במכבי תל אביב ואנחנו מצפים מכל אחד שיתעלה. שחקנים חסרים ואין מה לעשות. זה המצב".

גארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "אני חושב שסיפור המשחק הוא שחיפה הייתה יותר אגרסיבית מאיתנו בכל אספקט, אפשר לכנות את זה סגל קצר או שלא היינו פה, אבל אני חושב שזה קורה לנו יותר מדי בתקופה האחרונה. פשוט הלכנו אחורה במקום לעמוד מול חיפה. בתוספת איבודי הכדור שלנו, שהיו לא מחויבי המציאות כולל שלי כמובן, הייתה הרגשה שהם לקחו הרבה ריבואנד התקפה, בנתונים כאלו קשה מאוד לנצח משחק, בטח מול חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מול שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. אדריאן הרבשטיין
"רוצים להגיע מוכנים לפלייאוף". אופייבו/אדריאן הרבשטיין

אייק אופייבו כיכב הערב עם 25 נקודות, ואמר: "התאמנו טוב לאחרונה, ואנחנו רוצים להגיע מוכנים לפלייאוף. אנחנו לא סופרים ניצחונות ורק רוצים לשחק כדורסל טוב יותר בכל משחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מה יהיה? שמעון מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully