וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה 33:27 למונטנגרו במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת נתנה פייט ליריבה העדיפה למרות ההרכב החסר, אך בסופו של דבר רשמה הפסד רביעי במוקדמות ונותרה ללא ניצחון. יוסי אפו בלט עם שבעה שערים, ניבו לוי הוסיף חמישה משלו

ניבו לוי שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
ישראל עם המחמאות בלבד. ניבו לוי/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל בכדוריד נחלה הערב (ראשון) הפסד רביעי בארבעת משחקיה במוקדמות אליפות אירופה, הפעם 33:27 בחוץ מול מונטנגרו. היריבה החזקה ניצחה את ישראל 19:22 ביום חמישי ב"דרייב אין", וגם הפעם ניצלה את הסגל החסר של דראגן ג'וקיץ' (ללא הקפטן חן פומרנץ שעבר ניתוח בארץ, אבישי סמולר, אריאל רוזנטל, גיל יעקב, אלדר שיקלושי, יובל גררה ועומר דבדה) כדי לעלות למקום הראשון בבית עם שש נקודות, בעקבות התיקו בין סרביה לאיסלנד (25:25) במשחק המקביל.

הפתיחה הייתה טובה מבחינת ישראל, כאשר אחרי 10 דקות נרשם שוויון 4:4. המונטנגרים עלו ל-4:6, אבל צמד שערים של ניבו לוי ועמית סטלמן, שסיים מתפרצת לאחר עצירה של אורן מאירוביץ', קבעו 6:6. שני שערים רצופים של סטפן צ'אבור מטווחים של 9 מטר העלו את המקומיים ל-6:8. מנגד, אלכס סיצ'נקו וסטלמן (בשער שלישי) צימקו ל-9:8 אחרי 20 דקות וגרמו למונטנגרים לקחת פסקת זמן. המארחים הגדילו את היתרון שוב וירדו למחצית ביתרון 13:16.

מליץ' הגדיל את היתרון ל-16:22 בפתיחת המחצית השנייה, כשסיצ'נקו הקטין מעט ויוסי אפו הבקיע את השביעי שלו, אבל מונטנגרו ברחה ל-22:29 כשנותרו 10 דקות לסיום. כל שנותר לדניאל שקלים וניבו לוי זה לצמק את התוצאה, ובסיום המחמאות לישראל, אבל הנקודות של מונטנגרו עם 27:33.

כבשו לישראל: יוסי אפו 7 (מ-10), ניבו לוי 5, עמית סטלמן 4, עמית גל ודניאל שקלים 3 כל אחד, ולדי קופמן ואלכס סיצ'נקו 2 כל אחד, דן נתן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully