וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: דנה קוגל זכתה בטורניר ראשון לציון הבינלאומי לנוער

קוגל גברה בגמר על דנה דנילנקו ותטוס כעת לאליפות העולם לבוגרים בסין יחד עם מישה זילברמן ושאר חברי הצמד. יונתן לוויט ודניאל בדרק זכו בזהב לזוגות גברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג מצוין. קוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה קוגל, אלופת ישראל לבוגרות, זכתה לראשונה בטורניר ראשון לציון הבינלאומי לנוער בבדמינטון, וכבר השבוע היא תטוס לאליפות העולם לבוגרים בסין יחד עם אלוף הבוגרים, מישה זילברמן, ושאר חברי סגל ישראל לגביע סודירמן, המהווה את אליפות העולם הקבוצתית לנבחרות בדמינטון. זה יהיה הטורניר הראשון המעניק ניקוד אולימפי במרוץ לריו 2016.

בגמר בראשון לציון, בתחרות השייכת לסבב האירופי עד גיל 19, שחזרה קוגל את ניצחונה בגמר אליפות ישראל לנשים על דנה דנילנקו. קוגל, שצמחה במכבי ראשון לציון והשתתפה בטורניר עוד כילדה, אמרה: "לזכות בתחרות הזו זה חלום שמתגשם עבורי. שש שנים שהתחרות מתקיימת ואני מרגישה כאילו אני גדלה עם התחרות משנה לשנה".

גם הזכייה הישראלית השנייה בטורניר הייתה מרגשת. הצמד יונתן לוויט ודניאל בדרק אמנם זכה בראשונה בזהב לזוגות גברים עם ניצחון על זוג איטלקי במשחק אנרגטי שהתעלה לרמה גבוהה, אבל עבור השניים מדובר בתחרות האחרונה בנוער שכן הם החליטו לוותר על מעמד 'ספורטאי מצטיין' ולהתגייס בקרוב לשירות קרבי בצה"ל. בדרק התקשה להסתיר את התרגשותו בסיום: "אין מילים לתאר את מה שקורה אצלי עכשיו. מהילדות אנחנו משחקים ביחד בעשרות תחרויות ועכשיו זה קרה מול המשפחות שלנו והחברים שדחפו אותנו כל הדרך".

ישראל, איטליה ורומניה חלקו את התארים באולם אבני החושן בסוף השבוע, בטורניר בו השתתפו 120 שחקנים משמונה מדינות. את התואר ביחידים לקח הרומני וולנטין קולינס, ותארי הזוגות המעורבים וזוגות הנשים הלכו לאיטליה, שהשתתפה לראשונה בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • דנה קוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully