וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמירה הוצבה על ביתו של ספאנוליס מחשש שאוהדי פאו יפגעו בו

כוכב אולימפיאקוס חגג עם תנועה מתגרה את הניצחון באואקה על האקסית, אוהדי פנאתינייקוס ניסו לתקוף אותו פיזית ורדפו אחריו שעות לאחר המשחק. נשיא פאו השתולל: "אזיין אותו ואת ילדיו". איבנוביץ' פוטר

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
פרסונה נון גראטה. ספאנוליס/GettyImages, Nikos Paraschos

נראה שלא באמת אפשר להעביר דרבי בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס מבלי שתתעורר שערוריה תורנית. אתמול (ראשון) המפגש הלוהט באואקה כמעט עבר בשלום, עד שואסיליס ספאנוליס, שנוא נפשם של אוהדי פנאתינייקוס, עורר סערה. דקה וחצי לסיום, כוכב אולימפיאקוס, שחצה את הכביש במהלך שנוי במחלוקת ב-2010 אחרי שלוש עונות מוצלחות במדים הירוקים של פאו, נעץ שלשה שסגרה עניין וקבעה 64:77 לאדומים. בירידה להגנה ספאנוליס סימן תנועת ידיים מזלזלת לעבר יציע אוהדי פאו, ומשם הבלאגן היה רק שאלה של זמן.

בפסק הזמן הבא כמה מאוהדי פנאתינייקוס ניסו לפרוץ למגרש ולתקוף אישית את ספאנוליס, שרץ בבהלה לחדר ההלבשה. המשחק חודש כעבור 25 דקות והסתיים בניצחון 66:77 של האדומים, אבל מכאן העניינים רק הלכו והקצינו. מאות אוהדים זועמים המתינו לספאנוליס ביציאה מהאואקה, אך הוא הוברח מיציאה צדדית. החל משעות הערב אמש הציבה משטרת אתונה שמירה על ביתו של ספאנוליס בשכונת גליפאדה במזרח העיר, מחשש שאוהדי פאו יפגעו בכוכב או במי מבני משפחתו.

אוהדי פנאתינייקוס בכדורסל. GettyImages
לא נרגעים. אוהדי פאו/GettyImages

ספאנוליס סירב להתנצל בסיום ואמר כי "אין לי על מה לבקש סליחה. מי שמאיים ומקלל על המשפחה שלי צריך להתנצל, לא אני. לא עשיתי שום דבר רע. אני שומע הרבה מאוד דברים רעים באואקה. בלהט הרגע עשיתי תנועה קטנה, אבל לא אני זה שצריך להיענש".

בסיום המשחק, עוד לפני ששחקני אולימפיאקוס עזבו את המקום, הגיע הנשיא המפוקפק של פנאתינייקוס דמיטריס ינאקופולוס לחדר ההלבשה של פנאתינייקוס וקילל את ספאנוליס ("שאתה והמשפחה שלך תמותו, אזיין אותך ועל הילדים שלך"). היום ינאקופולוס התראיין לטלוויזיה היוונית ודרש להעניש בחומרה את ספאנוליס: "אפס כזה, שבא 25 פעמים לאואקה ותמיד יצא מכאן בראש מורכן, לא יכול לעשות דברים כאלה. מה הוא ניסה להביע? למה הוא עשה את התנועה הזאת? אני דורש משר הספורט להעניש אותו למען ייראו וייראו. אין לו מקום ביוון. הוא פרובוקטור".

זמן קצר לאחר מכן, הודיע פנאתינייקוס כי המאמן דושקו איבנוביץ' פוטר. הרס"ר הוותיק, שמונה למאמן פאו בקיץ האחרון, הספיק לזכות בגביע היווני, אך זה לא הספיק לו כדי לשרוד בתפקיד. בימים הקרובים ימונה לו מחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בנשיא פנאתינייקוס משתולל ומקלל את ספאנוליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully