וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי תל אביב: טל בן חיים מחוץ לסגל, איתי שכטר על הספסל

שחקן הכנף של מכבי תל אביב התייצב ליד אשתו שכורעת ללדת. בדש בהרכב נגד מכבי חיפה (20:55, ערוץ 1) . גם בן בסט מחוץ לסגל של פאקו. בלבול הדיח את החלוץ מההרכב, ראיוס ב-11

מחזור 32מחצית04/05/2015
מכבי חיפה
    1:1
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * המאזן בין הקבוצות מאז הגעתו של ג'ורדי קרויף למכבי תל אביב: 12 משחקים (11 בליגה, אחד העונה בגמר גביע הטוטו), 8 ניצחונות למכבי תל אביב, 3 תוצאות תיקו, ניצחון בודד למכבי חיפה.

      * מכבי תל אביב ניצחה בכל ארבעת המפגשים בין הקבוצות העונה, כולל 0:1 בחיפה.

      * הניצחון האחרון של מכבי חיפה על הצהובים היה ב-17 בדצמבר 2012, אז ויאם עמאשה הכריע בדקה ה-80. אלירן עטר שיחק אז בשורות המפסידה.

      * ערן זהבי כבש בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלו מול מכבי חיפה. עם 27 שערים, חסרים לו עוד שלושה כדי להשתוות לשיא ההיסטורי של ניסים אלמליח.

      * הפעם האחרונה בה מכבי חיפה כבשה יותר משער חוץ אחד במשחק מול מכבי תל אביב הייתה ה-0:2 במאי 2011, מצמד של תומר חמד.

      * מכבי תל אביב עם רצף של שישה משחקי חוץ ללא ניצחון. חמישה מהם בליגה (כולל שני הפסדים) ועוד אחד ברבע גמר הגביע.

      שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
      לא מוותר מראש. בניון/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו לאימון הקבוצה אתמול וביקשו לשוחח עם השחקנים. הדבר לא התאפשר והם הורחקו בהוראת המאבטחים, אך מתברר כי לאחר האימון נותרו כמה מהם על כר הדשא, ושוחחו עם קבוצה של 15 אוהדים. המסר של האוהדים היה ברור: אסור לתת למכבי תל אביב לנצח שוב. את הדברים שלהם עצר הקפטן יוסי בניון. "אנחנו שחקני כדורגל, וגם אצלנו חשוב הכבוד. נבוא לתת את המקסימום", אמר להם הקפטן. האוהדים השיבו: "אם נפסיד, יהיה רע לכולם". חלק מהשחקנים ביקשו הבהרות בנוגע למשפט הזה ואלה ענו: "אנחנו לא מתכוונים למשהו רע. אנחנו איתכם, אבל חשוב לנו שתנצחו".

      מרקו בלבול ביצע שני שינויים בהרכב: גוסטבו בוקולי תורגל במקום מדו קמארה המוצהב, חן עזרא ימשיך על הספסל וגם עידן ורד יחזור אליו. ויאם עמאשה פתח בהרכב, כשלצידו אלירן עטר ורובן ראיוס, בעוד איתי שכטר ירד לספסל. כזכור, ביום שישי דיווחנו כי שחקנים טענו שמיצ'ל מתרכז בעונה הבאה, והתגובה של בלבול בנוגע להתנהגות הזאת לא איחרה לבוא. השחקן התבקש לעזוב את האימון. אלעד גבאי לא התאמן גם היום, ואייל משומר יפתח בעמדת המגן הימני. אלון תורג'מן, שהלין על מעמדו, שוב לא בסגל.

      ומה קורה לגבי המינוי הצפוי של רוני לוי? כפי שפורסם בוואלה ספורט ביום רביעי, חיפה תפנה בימים הקרובים רשמית למאמן מכבי נתניה ושם אישרו כי הוא זה שצפוי לקבל את שרביט האימון. הפגישה, כזכור, מתכוננת להתקיים אחרי המשחק מול מכבי תל אביב במשרדו של נשיא המועדון יעקב שחר. בחיפה טוענים כי אין כל החלטה בעניין, אך נראה כי בעוד מספר ימים תצא הודעה רשמית על כך.

      הרכב משוער, מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ'; אייל משומר, אוראל דגני, אברהם פאס, טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, אביחי ידין, יוסי בניון, אלירן עטר, איתי שכטר; ויאם עמאשה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      חן עזרא שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
      סדרת החינוך תועיל? חן עזרא/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      סקאוטים סינים נמצאים באצטדיון בחיפה וככל הנראה הגיעו בעניינו של ערן זהבי, שמבוקש בליגה הסינית. זאת גם במטרה לשכנע את השחקן להגיע בשל העובדה שלא התלהב לעשות זאת בפעם הקודמת שהדבר עלה על הפרק.

      הצהובים ייאלצו להסתדר באצטדיון בחיפה ללא טל בן חיים. הקשר נותר מחוץ לסגל בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת והוא הגיע לשהות לצדה בחדר הלידה.

      גם עדן בן בסט כלל לא בסגל של מכבי תל אביב למשחק מול מכבי חיפה. חלוץ הרכש נותר מתוסכל בעקבות ההודעה על ניפויו מהסגל, כשפרט אליו גם יובל שפונגין וגאל מרגוליס הצעיר, שזכה למחמאות ממאמנו לאחר משחק הגביע, נותרו מחוץ לסגל.

      הקשר דור מיכה יחזור לסגל. כזכור, מיכה לא נכלל בסגל למשחק חצי גמר גביע המדינה בשבוע שעבר מול מכבי אחי נצרת והחלטתו של פאקו אייסטרן עוררה תמיהה גדולות. גם מהראן ראדי צפוי להיות ב-18.

      במכבי תל אביב לא התאכזבו במיוחד מהניצחון של קרית שמונה בטדי אמש. "ברור שהיה נחמד לקחת אליפות בסמי עופר, אבל זה ממש לא משנה היכן נעשה את זה, העיקר שכבר נזכה", אמר שחקן בקבוצה. "בניגוד לכל מי שכבר הכתיר אותנו, אנחנו ממש לא מתייחסים לסיפור הזה כסיפור גמור ואנחנו צריכים להמשיך ולשחק ברצינות כי שום דבר עוד לא נסגר".

      סוכן השחקנים ארתורו קנאלס המייצג את פאקו אייסטרן נכח היום באימון הקבוצה בבוקר ביחד עם אדם נוסף. המאמן טען היום במסיבת העיתונאים כי קנאלס הגיע לישראל בעיקר לחופשה פרטית. גורם במכבי תל אביב אמר היום: "אם פאקו לא היה מועמד להמשיך במכבי בעונה הבאה, הסוכן שלו לא היה נמצא כאן עכשיו. אם מכבי לא היתה מעוניינת בפאקו, הסוכן שלו היה היום בחיפושים אחר קבוצה אחרת עבורו".
      מכבי תל אביב תצא למשחק בחיפה כשהיא אוחזת במאזן יוצא דופן של ארבעה ניצחונות העונה על הירוקים. שלושה הושגו בליגה, הרביעי בגמר גביע הטוטו. בכלל, הניצחון האחרון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב היה לפני קרוב לשנתיים וחצי.

      בתוך כך, הבוקר לאחר פעילות סמויה שנעשתה במשך מספר חודשים על ידי חוקר פרטי העובד בשירות מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ומועדון הכדורסל מכבי תל אביב, נעשתה פשיטה על מפעל בראשון לציון. כחלק מפעולות אכיפה כנגד זייפנים, מפיצים ורוכלים של סחורה ומוצרים של שני המועדונים, נתפסו והוחרמו מאות חולצות וצעיפים בשווי עשרות אלפי שקלים וכן גלופות שנועדו לייצור נוסף. המשטרה, שנטלה גם היא חלק בפשיטה, עיכבה לחקירה שלושה מבעלי ועובדי המפעל הצפויים להיחקר ולעמוד לדין במידת הצורך.

      שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. ברני ארדוב
      לא בסגל, אבל מסיבות טובות. בן חיים/ברני ארדוב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      חלק מהמוצרים שנתפסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: חן עזרא

      מרקו בלבול סירב לספסל את הקשר במחזורים האחרונים בטענה שזה רק עניין של זמן עד שהכישרון יתפוצץ. אבל עזרא המשיך להיעלם, ובלבול, אולי מאוחר מדי, ערך זעזוע כדי להעביר את המסר: אצלי שמות לא משחקים. מאז חודש ינואר, עזרא כבש צמד במשחק מול אשדוד. הוא עשה הרבה עבודה טקטית, אבל המספרים ירדו ביחס לתחילת העונה. סדרת החינוך תועיל דווקא מול מכבי תל אביב?

      מכבי תל אביב: דור מיכה

      דור מיכה צפוי לפתוח בהרכב ואחרי שחסרונו הורגש בחצי גמר גביע המדינה, הוא ירצה ודאי להוכיח לפאקו אייסטרן שאסור לוותר עליו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 30000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully