וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה לא הופיעו לאימון, לוי: "יום עצוב לכדורגל הישראלי"

3.5.2015 / 10:48

שביתת השחקנים החלה כמתוכנן, צוות המאמנים מצא מגרש אימונים ריק. רוני לוי: "אולי השחקנים יבואו למשחקים כדי שלא נרד ליגה, אבל זה עדיין פוגע בכל המישורים. לא זוכר מקרה כזה בישראל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השביתה של שחקני מכבי נתניה החלה. מאמן הקבוצה רוני לוי התייצב הבוקר (ראשון) עם שאר הצוות שלו לאימון ומצא מגרש ריק. כזכור, שחקני נתניה הודיעו כי יפתחו בשביתה אחרי שלא קיבלו את שתי המשכורות האחרונות.

"זה בוקר עצוב", אמר רוני לוי. "להתחיל את השבוע ככה, כשהשחקנים לא מגיעים לאימון. אני לא זוכר כזה מקרה בכדורגל הישראלי ואני הרבה שנים בעסק. זה יום עצוב לכדורגל הישראלי. על פי מה שהשחקנים אומרים כרגע הם לא מתכוונים להגיע, אבל אנחנו רק בתחילת השבוע ואני מקווה שאנשים יעשו ניסיונות לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. כולנו יודעים מה המצב. בלי קשר לזה שזה כואב, יש פה שחקנים ישראלים וזרים שיודעים שעוד שבוע נגמרת העונה מבחינתם. השחקנים נתנו את כל כולם בלי פשרות, הם עשו מסע מדהים והבטיחו את ההישארות שבעה מחזורים לסיום העונה. עכשיו כשאין להם על מה לשחק הם מבינים שזה הולך להיות יותר קשה לקבל את הכסף. זה עצוב מאוד".

על האפשרות שנתניה תוענש אם השחקנים לא יופיעו למשחקים: "הם יבואו למשחק אחרי שהם לא התאמנו שבוע כדי שלא נרד ליגה, אבל זה עדיין פוגע בהכול - בספורטיביות, בתחרותיות, במאבקים בתחתית. אני מקווה שיימצא פיתרון. כבר אתמול השחקנים היו מאוד מנותקים. קשה לי, אבל אני לא יכול לעזור בזה".

מאמן מכבי נתניה רוני לוי. קובי אליהו
מצב קשה. לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully