וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס קליפרס ניצחה 109:111 את סן אנטוניו במשחק השביעי

האלופה בחוץ: כריס פול קלע סל ניצחון עם שנייה אחת על השעון, לאחר שחזר במהלך המשחק מפציעה בשריר הירך והכריע את הסדרה העצומה. טריפל דאבל לגריפין, דאנקן, שקלע 27, הולך הביתה

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס. AP
סל הניצחון. פול מעל גרין ודאנקן/AP

הסדרה הגדולה ביותר של הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA, אחת הגדולות בכלל של השנים האחרונות, הגיעה הבוקר (ראשון) לסיומה כמו שצריך, עם משחק ענק בסיומו האלופה, סן אנטוניו ספרס, הולכת הביתה אחרי שלוס אנג'לס קליפרס ניצחה אותה במשחק השביעי 109:111 בזכות סל ניצחון של כריס פול שנייה לסיום. הקבוצה מעיר המלאכים, שידעה כמה שברונות לב גדולים בשנים האחרונות, הולכת לסדרת חצי גמר המערב נגד יוסטון.

הספרס נכנסו למשחק מהר יותר ועלו ל-11:19, אבל מאט בארנס קלע שבע מהירות והשאיר את הקבוצה שלו צמודה. שתי לפני תום הרבע הראשון ואחרי שקלע שלשה שהעלתה את הקליפרס ליתרון, כריס פול נפגע בשריר הירך האחורי וירד לטיפול בחדר ההלבשה, כאשר באותו רגע לא היה ברור אם הוא יחזור. הרבע הראשון הסתיים עם שתי שלשות של האורחים שקבעו עוד מהפך והעלו אותם ל-28:30.

גם ברבע הבא המשחק המשיך להיות צמוד ובמצב של 38:39 לספרס, 6:27 למחצית, פול חזר למגרש והקהל של הקליפרס נשם לרווחה. גם המחצית, כמו הרבע הראשון, הסתיימה עם שלשה של בוריס דיאו, שממש עם הבאזר הוריד את היתרון של לוס אנג'לס לשתיים בלבד, 55:57.

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס. AP
האלופה בחוץ. כריס פול והחברים חוגגים/AP

פול חזר חד גם למחצית השנייה ושלשה שלו כבר קבעה פלוס שש למארחים, אבל דני גרין וטים דאנקן סירבו לתת למשחק לברוח. טוני פארקר גם התחיל לצבור נקודות סופסוף ו-1.1 שניות לסיום הרבע, שלשה של פול קבעה עוד מהפך, הורידה את הקליפרס ביתרון 78:79 ואותתה לקראת הבאות.

הכול התנקז ל-12 דקות של דרמה. הספרס פתחו עם צמד שלשות, אבל לפול היו תשובות לכל דבר. סל ועבירה של גרין ואחר כך עוד סל של דאנקן כבר העלו את האורחים ל-92:97, 5:40 לסיום, אך לוס אנג'לס חזרה ושתי שלשות של ג'יי ג'יי רדיק העלו אותה ל-99:100. זה נמשך, כאשר שלשה של בארנס קובעת 105:105, 2:12 לסיום. פארקר קלע, ג'מאל קרופורד השווה, פול שם שתיים מהקו אחרי החלטה גבולית של השופטים נגד דאנקן, שבעצמו קיבל 8.8 שניות לסיום שתי זריקות עונשין והצליח לקבוע עוד שוויון, 109:109. הכדור האחרון הלך, איך לא, לידיים של פול, שעבר את גרין, לא התרגש מניסיון החסימה של דאנקן וסיים בסל ענק עם הקרש. לספרס הייתה שנייה על השעון והם השליכו כדור לאזור הטבעת, אך בארנס הדף אותו והמשחק נגמר.

פול סיים משחק ענק עם 27 נקודות. בלייק גריפין הוסיף טריפל דאבל של 24 נקודות, 10 אסיסטים ו-13 ריבאונדים. בארנס קלע 17, קרופורד 16, רדיק 14. בסן אנטוניו, לדאנקן, אולי במשחקו האחרון בקריירה, היו 27 נקודות ו-11 ריבאונדים. פארקר סיים עם 20, גרין עם 16 וקוואי לאונרד, ה-MVP של הגמר הקודם, קלע 13 וקטף 10.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully