וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: סוכנו של פאקו הוזמן כדי לדון על הארכת החוזה של המאמן

3.5.2015 / 0:38

הבקשה מלמדת על הרצון של האלופה להמשיך את הקשר עם המאמן, שמקבל תמיכה גדולה ממרטין ביין. הסוכן אמור לדון עם ראשי המועדון בכלים שיינתנו לפאקו כדי לעמוד במטרות שיציב גולדהאר

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נראה אותו פה גם בעונה הבאה? פאקו/קובי אליהו

מכבי תל אביב הזמינה את סוכנו של פאקו אייסטרן לישראל כדי לדון עם מרטין ביין על הארכת חוזהו של המאמן במועדון. הסוכן היה אמור לנחות בארץ ביום חמישי האחרון ממש בשעה שמכבי תל אביב ערכה את ערב הגאלה שלה בנמל תל אביב.

הבקשה להגעתו של הסוכן מלמדת על הרצון של מכבי תל אביב להמשיך את הקשר עם המאמן וזאת לאחר שכבר נכתב כאן כי ביין עצמו מאוד מצדד בהישארותו של הבאסקי לפחות לעונה נוספת. הסקוטי חזר במהלך הימים האחרונים פעם אחר פעם על התזה שלו בדבר הצורך ביציבות ובהמשכיות והוא משוכנע כי אסור להחליף את פאקו נוכח ההצלחות שלו.

מעבר לנושאים הכספיים, סוכנו של המאמן אמור לדון עם ראשי מכבי בכלים שיינתנו לפאקו כדי לעמוד במטרות שמציב הבעלים מיטש גולדהאר. אם הקנדי ידרוש את ליגת האלופות כמטרה שאסור לפשל בה, ירצה אייסטרן לראות שיש לו את התנאים המספיקים כדי לעמוד במשימה.

בתוך כך, התייחס המאמן במהלך אימוני סוף השבוע למשחק הגביע מול מכבי אחי נצרת והסביר לשחקנים מדוע כעס כל כך בסיום המשחק. "הדבר שהכי הפריע לי וזה מה שגרם לי ללכת בתחושות לא טובות, היה האופן בו התחלנו את המשחק כשהכדור היה ברגליים של חואן פאבלו. ברגע שחואן הוציא את הכדור למגן או לבלם ולא הצלחנו להניע את הכדור ולעבור את קווי היריב, זה לימד אותי שלא באתם לשחק את המשחק הרגיל שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully