וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "עמדתי במטרה, כנראה שזה טרנד, לקבוע צוות מקצועי חדש"

אחרי ה-1:2 על מכבי נתניה, השריף דיבר על סיום תפקידו: "זכותם של בעלים חדשים לקבוע. הגיע לנו לנצח". רוני לוי: "מקווה שגם אם השחקנים יעשו אקט כלשהו, נגיע מוכנים למשחקים שנשארו"

מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
אפשר להתחיל לסכם. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) מהפך נאה, כשניצחה בביתה 1:2 את מכבי נתניה משערים של שלומי אזולאי (35) וסארי פלאח (64, מעמדת נבדל).

"הגיע לנו לנצח", אמר אלי כהן בסיום. "גם שלטנו במשחק, הגול שקיבלנו היה מין גול עצמי, וגם אמרו לי שהיה בנבדל. לא משנה. פיצינו את האוהדים ואת עצמנו על ההפסד להפועל פתח תקוה, ננסה לנצח עד סוף העונה, זו המטרה שלנו. מה שעבר על השחקנים והמועדון, כל הדיבורים בתקשורת, זה לא היה קל. תהפוכות בהרכב פוגעות בקצב המשחק, וזה מפריע. רק פעם אחת העונה שיחקנו עם אותו הרכב בשני משחקים ברציפות".

על סיום תפקידו עם תום העונה אמר השריף: "באתי לזמן מסוים לתפקיד, להשאיר את הקבוצה בליגה, עמדתי במטרה, לא באתי עם תנאים, זכותם של בעלים חדשים לקבוע את הצוות, כנראה שזה טרנד, לקבוע צוות. אני בסדר, אני לא דואג".

שי אבוטבול, שבישל את שני השערים האדומים, אמר: "אחרי עונה כל כך קשה שעדיין לא הסתיימה, מה שנשאר לנו זה לשמח את עצמנו, דבר שלא עשינו הרבה העונה, ואת הקהל הזה, במיוחד פה בבלומפילד. אני מקווה שבשני המשחקים שנותרו נשמח אותם ואת עצמנו ונסיים את העונה עם תחושה טובה. אנחנו עושים הכל בחדר ההלבשה שתהיה הרגשה טובה, נתעסק רק בכדורגל".

המאמן המפסיד רוני לוי סיכם: "אנחנו עושים תוצאות טובות, ניצחנו ברגעי האמת. אין ספק שמה שקורה מחוץ למגרש משפיע, אבל זה לא תירוץ. לשבות במשך שבוע זה משמעותי, אבל זה לא תירוץ. זה המצב, נקווה שהשחקנים, גם אם יעשו איזשהו אקט, יגיעו מוכנים למשחקים מול עכו והפועל חיפה". על עתידו במועדון אמר: "נחכה לסוף העונה, נסיים אותה כמו שצריך ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully