וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תבטיח את האליפות בראשון? מוריניו: "אחגוג רק חמש דקות"

הבלוז יזכו בתואר אם ינצחו בבית את קריסטל פאלאס (15:30, ספורט 1 ו-HD). "המיוחד", שיכול לזכות באליפות שמינית בקריירה, לא מתרגש יותר מדי. טוטנהאם מארחת את סיטי (18:00, ספ' 1)

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
לא מרבה לחגוג. מוריניו/רויטרס

סיפור האליפות בפרמיירליג עשוי להיות מוכרע מחר (ראשון), כאשר צ'לסי תארח את קריסטל פאלאס בידיעה שניצחון יבטיח לה את התואר. האלופה היוצאת, מנצ'סטר סיטי, תתארח אצל טוטנהאם למשחק מרתק.

צ'לסי - קריסטל פאלאס (15:30, ספורט 1 ו-HD)

הניצחון בלסטר הציב את הבלוז במרחק נגיעה מהתואר ושלוש נקודות ביתיות מול פאלאס, שכבר גמרה את העונה ותבוא רק להפריע, במקרה הטוב, יבטיחו לז'וזה מוריניו והחבורה שלו את הכתר אחרי עונה דומיננטית ביותר, במהלכה רשמו רק שני הפסדים. "המיוחד" כבר הודה שדייגו קוסטה עשוי שלא לשוב לשחק העונה בשל הפציעה שהוא סוחב, אבל גם בלי הברזילאי/ספרדי המצוין, צ'לסי מסתדרת היטב ולא אמורה להתקשות מול הקבוצה של אלן פארדיו, שאחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שהבטיחו לה את ההישארות, נעצרה עם שני הפסדים ביתיים מול ווסט ברומיץ' והאל סיטי.

בסיבוב הראשון צ'לסי ניצחה 1:2 בחוץ, בעוד פאלאס טרם השיגה שלוש נקודות ליגה בביקוריה בסטמפורד ברידג' לאורך השנים. מוריניו, שעומד לזכות באליפות שמינית בקריירה, בארבע ליגות שונות, אמר לקראת המשחק: "ברור שכיף ומיוחד לזכות בדברים. זה נותן משהו לאנשים שאתה הכי אוהב, אלה שאיתך כל הדרך. אבל זו חגיגה מהירה. אחרי חמש דקות אני כבר ממשיך הלאה, חושב על העונה הבאה. יש לי בבית בפורטוגל מזכרות מכל תואר בו זכיתי, חלק מהן נמצאות בחדר של הבן שלי. אבל אותי הן לא מעניינות. מה שנשאר זה התחושות, הרגשות, האמוציות, הזיכרון של הרגע. אני זוכר כל אחד מאותם רגעי זכייה בבירור רב".

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי (18:00, ספורט 1 ו-HD)

התכולים, שאיבדו את האליפות בה זכו בדרמטיות בעונה שעברה, ינסו לנצח בווייט הארט ליין במה שעשוי להתברר כאחד ממשחקיו האחרונים של מנואל פלגריני בתפקיד המנג'ר. סיטי התאוששה קצת מהתקופה הקשה ואחרי ההפסד בדרבי, היא ניצחה פעמיים, עקפה את מנצ'סטר יונייטד וארסנל והתייצבה במקום השני, המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. היא תשמח לשמור עליו מול התרנגולים, שבעצמם נלחמים על הכרטיס לליגה האירופית והפסידו רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים. בסיבוב הראשון, סרחיו אגוארו חגג עם רביעייה גדולה ב-1:4 של סיטי, שבביקורה בשנה שעברה אצל טוטנהאם ניצחה 1:5 גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully