וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימיס ווינסטון חתם בטמפה ביי, הסיינטס בחרו קוורטרבק בדראפט

הקוורטרבק שנבחר במקום הראשון על ידי הבאקנירס חתם בקבוצה לארבע שנים תמורת 25.35 מיליון דולר, כולם מובטחים. ניו אורלינס חושבת על יורש לדרו בריס? לקחה את גארט גרייסון מקולורדו סטייט בבחירה ה-78

ג'יימיס ווינסטון שחקן טמפה ביי באקנירס. AP
לא חיכה יותר מדי. ווינסטון/AP

זה לא לקח יותר מדי זמן. פחות מ-24 שעות לאחר שנבחר במקום הראשון בדראפט 2015 של ה-NFL, ג'יימיס ווינסטון הוא כבר רשמית שחקנה של טמפה ביי באקנירס. הקוורטרבק מפלורידה סטייט, שעל כתפיו יונח הניסיון להפוך את הבאקס לקבוצה מנצחת לשם שינוי, הגיע בליל אמש (שישי) לסיכום עם הקבוצה וחתם על חוזה לארבע שנים, תמורת 25.35 מיליון דולר. ווינסטון יקבל בונוס חתימה של 16.69 מיליון דולר וכל הכסף בעסקה מובטח לו, על פי חוקי הליגה. לבאקנירס תהיה אופציה לעונה חמישית אם ירצו בכך.

בינתיים, הדראפט נמשך הלילה עם סיבובים 2 ו-3, שלא כללו יותר מדי סנסציות פרועות, בהמשך למה שהתפתח בליל הפתיחה של האירוע. הסיפור הבולט הגיע מכיוונו של האנד ההגנתי מנברסקה, רנדי גרגורי, שנבחר במקום ה-60 על ידי דאלאס. עד לא מזמן, גרגורי סומן כטופ 10 בדראפט, אולם הוא נכשל בבדיקת סמים שעבר בקומביין והידרדר עד לסוף הסיבוב השני. אם הקאובויס יצליחו לייצב אותו, הם הרוויחו שחקן מצוין.

הקוורטרבק היחיד שנבחר בשני הסיבובים שנערכו הלילה הוא גארט גרייסון, שחקנה של קולורדו סטייט בשנתיים האחרונות, אותו לקחה ניו אורלינס עם הבחירה ה-78. הסיינטס, אולי, מתחילים לחשוב על מחליף לדרו בריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully