וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה 0:3 את לוד ועלתה למקום השני

הקבוצה של פליקס נעים עשתה צעד גדול בדרך לליגת העל עם ניצחון חוץ משכנע על היריבה הישירה, כאשר נוסבאום (37), מיכאלוביץ' (45) ורן יצחק (67) חגגו נגד היריבה שסיימה בעשרה שחקנים אחרי ששריח הורחק

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא עשתה הערב (שישי) צעד גדול בדרך לליגת העל. הקבוצה של פליקס נעים הגיעה לקרב הישיר על המקום השני נגד בני לוד עם פיגור של שלוש נקודות, אבל ניצחון 0:3 בלוד סידר לה השוואת נקודות ועלייה למקום השני. בני יהודה, שתארח ביום שני את הפועל עפולה, לא תוכל להבטיח את העלייה במשחק הזה, ותצטרך להמתין עוד קצת. בצד השני של הטבלה, עירוני טבריה עדיין לא ירדה לליגה א' אחרי שניצחה 0:2 את הכח עמידר רמת גן. בית"ר תל אביב רמלה גברה 0:2 על הפועל נצרת עילית. הפועל ראשון לציון ניצחה 0:4 את מכבי הרצליה.

מה נשאר להן?

בני יהודה: הפועל רמת גן (חוץ), מכבי אחי נצרת (בית), מכבי יבנה (חוץ)

הפועל כפר סבא: מכבי קרית גת (בית), הפועל עפולה (בית), הפועל רמת גן (חוץ)

בני לוד: הפועל עפולה (חוץ), הפועל רמת גן (בית), מכבי אחי נצרת (חוץ)

לוהאב כיאל שחקן בני לוד עם אבו סובחי הבעלים של בני לוד ועם אימורו לוקמן. ברני ארדוב
אבו סובחי מחלק הוראות ללוהאב כיאל/ברני ארדוב
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, עם יו"ר בני לוד, אבו סובחי. ברני ארדוב
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, בעימות עם אבו סובחי/ברני ארדוב

פלייאוף עליון

למן הרגע הראשון ברור היה שכפר סבא מגיעה רעבה ובשלה יותר לקרב הישיר על המקום השני. לוד של סלימאן אזברגה סבלה מאחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה ושילמה ביוקר עם הפסד ראשון בפלייאוף התחתון שמדרדר אותה למקום השלישי בטבלה, בעוד כפר סבא התגברה על ההפסד 1:0 לבני יהודה, ומקווה שעם המומנטום הזה היא תוכל להמשיך עד הסוף. עמיר נוסבאום (37), ברנקו מיכאלוביץ' (45) ורן יצחק (67) סיפקו חגיגת שערים עבור האוהדים הירוקים שהגיעו לאצטדיון העירוני בלוד, שסבלה לא מעט מהרחקתו של אכרם שריח במחצית הראשונה, שמנעה ממנה לחזור לעניינים.

רן יצחק, שחקן הפועל כפר סבא, שני משמאל, חוגג שער. ברני ארדוב
החברים מפרגנים לרן יצחק/ברני ארדוב

כפר סבא הראתה יותר דומיננטיות בדקות הראשונות, אבל שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים מסוכנים. בדקה ה-17 כדור חופשי של עידן דוד סובב מעמדה מסוכנת, אבל זה חלף רק ליד השער של צליל חתוכה. חמש דקות חלפו, ובצד השני מחמוד עבאס הפגיז מבעיטה חופשית משלו, אבל גם הוא רק היה קרוב למצוא את המסגרת. בדקה ה-37 קיבלנו את השער הראשון במשחק כאשר רז שביט מצא בכדור רוחב את הבלם עמיר נוסבאום, שעשה את הסיבוב ושחרר בעיטה נהדרת פנימה וקבע 0:1 לכפר סבא. המשחק התחמם כשבדקה ה-40 אכרם שריח ביצע עבירה שזיכתה אותו בכרטיס צהוב שני, והוא הותיר את לוד בעשרה שחקנים. רגע לפני הירידה להפסקה, כפר סבא הכפילה את היתרון, כשטל בנש הוציא כדור רוחב ומצא את ברנקו מיכאלוביץ' שבעט מתוך הרחבה פנימה והכפיל ל-0:2.

צליל חתוכה שוער בני לוד עם דור אזולאי. ברני ארדוב
השחקנים מנחמים את צליל חתוכה/ברני ארדוב
סלימאן אזברגה, מאמן בני לוד, שני משמאל. ברני ארדוב
מתוסכל על הספסל. אזברגה/ברני ארדוב

לוד אמנם יזמה יותר במחצית השנייה, אבל עדיין התקשתה לייצר מצבים, ואוסיי מאולי כמעט ולא איים על השער. בדקה ה-67 צליל חתוכה איבד כדור לרן יצחק הנחוש שגנב לו אותו, היתל ובסופו של דבר בעט מ-20 מטר פנימה כדי לקבוע 0:3.

אוהדי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
דחפו את הקבוצה שלהם. אוהדי הפועל כפר סבא/ברני ארדוב
אוהדי בני לוד. ברני ארדוב
גם אוהדי בני לוד באו בהמוניהם/ברני ארדוב

פלייאוף תחתון

עירוני טבריה - הכח עמידר רמת גן 0:2

הלפני אחרונה יודעת שעדיין רק נס ימנע ממנה לרדת לליגה א', אבל היום היא דווקא צמצמה את הפער שלה מהמקום שמוביל למבחנים עד כדי שש נקודות כשנותרו תשע בקופה. אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה עצרה את ההידרדרות בזכות שערים של מתאוס סטפורסקי בדקה ה-45 ולירן אלימלך בדקה ה-90.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 0:2

הקרב הישיר על הימנעות מהידרדרות למבחנים עשה חסד לבית"רים וקירב את הקבוצה של עופר טלקר למקום הזה. הניצחון של המארחים משאיר את נצרת עילית במרחק של שש נקודות מחוף המבטחים כשנותרו תשע נקודות בקופה. בית"ר כמעט בוודאות תשחק בעונה הבאה בלאומית. אלון סולטן (49) ואבי אבינו (75) הבקיעו את השערים, מתן לוטטי הורחק באדום בדקה ה-80.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 0:4
להפועל ראשון לציון: עומרי שקל (45), רמי ביינשרדיני (56), ספואן זועבי (83) וגיא גומברג (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully