וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו עשה בושות", ארבלואה: "ראיתי מה הוא עשה"

בספרד צוחקים/כועסים על כוכב ריאל מדריד, שהגיב בצורה מביכה לאחר שהמגן הקדים אותו לכדור רוחב וכבש ב-0:3 על אלמריה. אנצ'לוטי: "הוא יכבוש במשחק הבא. חאמס? הוא פשוט נהדר"

שחקן ריאל מדריד, אלברו ארבלואה, מקדים את כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
ארבלואה מקדים את רונאלדו. בספרד לא אהבו את ההתנהגות של הכוכב/GettyImages

ריאל מדריד הביסה אמש (רביעי) 0:3 את אלמריה, במשחק שייזכר בעיקר בשל שני דברים: השער המטורף של חאמס רודריגס וההתנהגות המביכה של כריסטיאנו רונאלדו. הקולומביאני הנפלא שיגר פצצה מהאוויר והזכיר מעט את הביצוע שלו במונדיאל כשכבש שער רביעי העונה מחוץ לרחבה (בדיוק כמו רונאלדו ומסי), בעוד שחברו הפורטוגלי עורר שוב סוג-של-סערה כשנראה מתוסכל לאחר שאלברו ארבלואה הקדים אותו בשער השלישי כששם את הרגל לפניו.

מה בדיוק קרה שם? במצב של 0:2 לריאל מדריד צ'יצ'אריטו חדר לרחבה והעביר כדור רוחב. שני שחקנים נותרו פנויים ברחבה - ארבלואה ורונאלדו. המגן, שהיה קרוב יותר לכדור, שם את הרגל ודחק פנימה, כשרונאלדו, שהיה מימינו, נראה מתוסכל מכך כשבעט את הכדור בתסכול לאחר שחברו כבר כבש. "רונאלדו עשה בושות", נכתב בעיתונים הספרדים. "הוא הגיב בצורה מביכה מול כל העולם", הוסיפו.

"ההתנהגות של כריסטיאנו לא הפריעה לי", הודה ארבלואה. "ראיתי מה שהוא עשה וזה לא פוגע בי. אם זה לא מפריע לי, זה לא אמור להפריע לאף אחד. אני מבין את הרצון שלו לכבוש. הוא רוצה לעבור את ליאונל מסי ולזכות בנעל הזהב. כולנו רוצים לעזור לו".

שחקן ריאל מדריד, חאמס רודריגס, חוגג. GettyImages
זוכה למחמאות. חאמס רודריגס חוגג את השער הנהדר/GettyImages

גם קרלו אנצ'לוטי דיבר על הכוכב: "הוא בכושר נהדר. אני לא חושב שהוא עייף. הוא עבד קשה מאוד במשחק למרות שהוא לא הבקיע. הוא כבר יכבוש במשחק הבא, וגם אם הוא לא יכבוש עד לסוף העונה, לא יהיה אכפת לי. צריך לזכור שיש לו כבר 50 שערים העונה. מעולם לא היה לי שחקן מהסוג הזה. חאמס רודריגס שחקן נהדר שממשיך להראות את האיכויות שלו בכל משחק. אנחנו לא בטוחים שברצלונה תאבד נקודות, אבל בטוחים בכך שאנחנו יכולים לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו עד סיום העונה. אנחנו נמצאים בחלק חשוב מאוד של העונה - בו כל משחק חשוב יותר מקודמו". האיטלקי דיבר על מרטין אודגארד, שהיה בסגל אך לא שותף: "הוא צריך להמשיך להתאמן. הוא צעיר מאוד ויש לו את כל הזמן שבעולם לערוך בכורה בריאל מדריד.

פפה הוסיף: "על הנייר זה היה נראה כמו משחק קל, אבל זה ממש לא היה. שלטנו במשחק ועשינו אותו קל. שיקחנו בדיוק כפי שהמאמן רצה שנשחק וניצחנו, זה הדבר החשוב ביותר. אני שמח מאוד בשביל חאמס רודריגס, שאיפשר לנו ליהנות משער ענק".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:3 את אלמריה, 90 דקות לתומד חמד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully