וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת תיפגש עם אלישע לוי, המגעים עם אג'ידה יחודשו

30.4.2015 / 8:13

בקבוצה חגגו את ההעפלה לגמר ("קונצרט שלא זכור בשלב כזה"). הבעלים הורתה להגביר את המגעים עם השוער וגם עם דובב גבאי. תיפגש עם המאמן למרות שבדקה מספר אופציות אחרות

one

החגיגות בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע אתמול (רביעי) לאחר ה-0:7 הגדול על הפועל עפולה בחצי גמר גביע המדינה הגיעו אחרי מעט מתח לפני המשחק. שחקני הקבוצה כעסו מאוד על דבריו של מאמן היריבה, ירון הוכנבוים, שטען במספר כלי תקשורת כי לעפולה יש יתרון מנטלי עליהם. התגובה לא איחרה לבוא. בקבוצת ה'וואטסאפ' הקבוצתית של השחקנים כמה מהם העבירו ביקורת על הדברים של הוכנבוים, וטענו: "כנראה שאנחנו מכבדים אותם יותר מאשר הם אותנו".

לפני המשחק הדבר הפך לשיחה רחבה יותר בקרב השחקנים ששהו במלון. "את הנקמה שלנו הגשנו במגרש. הדברים האלו הרגיזו מאוד, אבל הבנו שבמקום לצאת מהכלים ננסה להכניע אותם מוקדם. הכול עבד לפי התכנית". אחרי הניצחון, גוברים הקולות בבאר שבע למינוי אלישע לוי גם בעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, לוי הוא כרגע מועמד מוביל מבחינת הבעלים אלונה ברקת, למרות שהייתה רוצה מאוד את רוני לוי. ברקת הבינה שרוני לוי מבוקש במכבי חיפה, ולכן ייתכן מאוד שתשאיר את המאמן. הבעלים תזמין את לוי לשיחה לאחריה תצא הצהרה של שני הצדדים לגבי המשך העסקתו. "אחרי הקונצרט אתמול, היא בטח לא תקבל החלטה הפוכה בימים הקרובים. זה היה ניצחון שלא זכור בשלב כזה", אמרו השחקנים.

דריו פרננדס הפועל עפולה מול שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
חוגגים על חשבון הפועל עפולה. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

בקבוצה חגגו בצורה יוצאת דופן את השערים של מאור מליקסון, שספג ביקורת בעקבות המספרים שלו העונה (שלושה שערים, אחד בלבד בליגה) ואביתר אילוז, שעבר תקופה קשה והבקיע אחרי מספר שניות על המגרש, ולראשונה מאז דצמבר 2012 (שער בגביע הטוטו, מול הפועל רמת גן). השער האחרון של אילוז במסגרת הליגה היה לפני יותר מחמש שנים. מליקסון זכה לקבלת פנים חמה גם בסיום, כשכמה עשרות מאוהדי הפועל באר שבע המתינו לו מחוץ לאיצטדיון ועודדו אותו. אליניב ברדה, שישב, ביציע זכה לעידוד מהקהל, אך יצטרך לנוח עוד מספר ימים. ההערכה היא שברדה יהיה כשיר עד הגמר ב-20 במאי. "זה לא יהיה משחק קל, אבל הגיע הזמן שנביא תואר לעיר שלנו. הכי חשוב לשמור על שקט, ולהגיע למשחק רגועים. אם נגיע עם ביטחון כמו נגד הפועל עפולה, אפשר לזכות בתואר", אמרו במועדון.

מלבד לוי, במועדון החליטו להגביר את המגעים עם שני שחקנים – אוסטין אג'ידה ודובב גבאי, ששניהם לא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. עם גבאי, שכבש שלושער, נרשמה התקדמות מסוימת ואז המגעים נעצרו, ועם אג'ידה קיים פער של כ-55 אלף דולר נטו. השוער מתעקש לקבל את הסכום, וברקת מאוד מתלבטת משום שהיא מזהה את הערך המוסף של השוער בקבוצה. כך או כך, ברקת החליטה לחדש את המגעים לאחר המשחק, כלומר החל מהיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע מפרגנים לשוער אוסטין אג'ידה. קובי אליהו
מביא ערך מוסף. אוסטין אג'ידה/קובי אליהו

גבאי: "אין מקום לצחוק על עפולה"

"זה לא מקום כדי לצחוק על היריבה, זה מעמד חצי גמר ואנחנו מכבדים את עפולה", סיכם דובב גבאי. "0:7 נראה קל מאוד, אבל השחקנים עבדו קשה. אם הדברים שנכתבו בתקשורת הרגיזו? בתור שחקן שהיה שחקן בליגה השנייה, אין הרבה חשיפה. כל אחד מהם מחפש לעלות לכותרות. זה לא הרגיז אותנו, אנחנו מכבדים את עפולה".

"זאת פעם רביעית בקריירה שאני מבקיע שלושער", ספר החלוץ (פברואר 2011 מול אשדוד, דצמבר 2011 מול רמת השרון, דצמבר 2013 מול הפועל תל אביב ואמש). "טדי הוא חוויה, אבל האצטדיון בבאר שבע יהיה חוויה גדולה לא פחות". גבאי נשאל על עתידו וענה: "יש לי חוזה עד תום העונה. הצהרתי כבר שאשמח להישאר בבאר שבע, נחכה ונראה מה יהיה". על החגיגות בשער הראשון שהבקיע אמר: "אני וסיראז' נאסר תכננו לפני המשחק שאם מישהו מאיתנו מבקיע משחקים 'אבן, נייר ומספרים', ומי שמפסיד מקבל כאפה", צחק החלוץ. "לשמחתי הוא חטף".

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו, דובב גבאי. ברני ארדוב
כיכב עם שלושער. דובב גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully