וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים היהודים של אחי נצרת זועמים: "זו התרסה, חד וחלק"

30.4.2015 / 7:52

בקבוצה מהמגזר משחקים שישה יהודים ורובם לא אהבו את הטקס לעזמי בשארה ואמיר קטאר: "רגע אחד מניפים דגלי פלסטין, ורגע אחר כך מדברים איתנו על הגאווה שבהגעה לחצי גמר גביע המדינה"

one

מכבי אחי נצרת אמנם הפסידה אמש (רביעי) 3:0 למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, אך בקרב אנשי המועדון נרשמה גאווה גדולה בכל הנוגע לתצוגה של השחקנים מול האלופה. במשך המחצית הראשונה הייתה קרובה נצרת לכבוש את שער השיוויון ורק ב-10 הדקות האחרונות נכנעו החניכים של ניסן יחזקאל פעמיים. במועדון החמיאו לשחקנים וליחזקאל, וכן לקהל. במועדון מקווים שלהצלחה בגביע המדינה תהיה המשכיות בעונה הבאה ושהקבוצה תתמודד בחלק העליון של הליגה הלאומית.

"למכבי לא היה קל נגדנו. עמדנו טקטית כמו שצריך והיו דקות שגם לחצנו", אמר עידו אקסברד, "לא הצלחנו לתת את הגול ובמחצית השנייה התעייפנו מעט, אבל התוצאה לא משקפת. פערי הרמות הכריעו בסוף. באוטובוס התחלנו לשמוע מה קורה בין עפולה לבאר שבע וככל שהתקרב המשחק שלנו, אמרנו שאסור שזה יקרה לנו. לא רציתי שיפרגנו לנו ולא נעלה שלב אבל זה מה שקרה בסוף. כל מה שנשאר כרגע לאחל למכבי תל אביב שיעשו היסטוריה וייקחו טרבל".

שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד. קובי אליהו
"למכבי תל אביב לא היה קל נגדנו". אקסברד/קובי אליהו

עם כל הכבוד למשחק עצמו, בנצרת עדיין סוערות הרוחות סביב טקס ההוקרה לעזמי בשארה ואמיר קטאר, והרצון של ראשי המועדון לעלות עם כיתוב "קטאר" על חולצות הקבוצה. הרעיון האחרון ירד מהפרק כמה שעות לפני שריקת הפתיחה. בקבוצה משחקים שישה יהודים ורובם זעמו על העניין. השוער עומרי אלון ניסה להרגיע את הרוחות ולהסביר שהשחקנים עצמם מתעסקים בנעשה על כר הדשא בלבד.

"האמת היא שאף אחד לא דיבר איתנו או ביקש מאיתנו - השחקנים היהודים - להגיע לאירוע הזה. ראינו ושמענו על זה רק באמצעי התקשורת כך שזה לא הפריע לנו להכנות" הסביר אלון בשיחה עם וואלה ספורט, "התכוננו והכנו את עצמנו למעמד ולא התעסקנו כלל בכל הנושאים כי מקומנו הוא להוכיח את עצמנו על המגרש ולא בנושאים פוליטיים כאלה או אחרים".

למרות ניסיונות ההרגעה של אלון מרבית השחקנים היהודים עדיין כועסים על המצב. "זו התרסה, חד וחלק", אמר אחד מהם, "אתם בתקשורת אולי מופתעים שהיו דגלי פלסטין, אבל אנחנו לא מופתעים בכלל. אמרנו לעצמנו שזו פשוט בושה. רגע אחד מניפים דגלי פלסטין ומהללים את עזמי בשארה, וכמה דקות אחר כך מגיעים ומדברים איתנו על הגאווה שבמעמד חצי גמר גביע המדינה של מדינת ישראל".

חלק מהשחקנים היהודים והזרים של הקבוצה מעריכים שבעונה הבאה תתקשה נצרת בשל המעשה להחתים שחקנים יהודים נוספים. אגב במהלך המשחק חלק מאוהדי נצרת שרו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ופתחו בקריאות "פלסטין, פלסטין", מה שגם לאוהדי הפועל באר שבע שעודדו בהתחלה את נצרת, לשרוק בוז לעבר האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully