וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כל הכישרון שלנו התפוצץ, עכשיו רוצים לזכות בגביע"

29.4.2015 / 19:30

הפועל באר שבע הביסה את הפועל עפולה בדרך לגמר, המאמן הוסיף: "לא זוכר קבוצה שמגיעה למעמד כזה ומשחקת בכזו קלילות". הוכנבוים: "היה כיף לראות אותם, חבל שזה היה על חשבוננו"

ברני ארדוב

בהפועל באר שבע נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון הקליל 0:7 על הפועל עפולה בחצי גמר גביע המדינה הערב (רביעי) באצטדיון טדי. האדומים עלו לכר הדשא מרוכזים ונחושים, טיפסו ל-0:2 כבר אחרי שבע דקות ומשם הפליגו לניצחון הגבוה ביותר בתולדות הגביע הישראלי ולמשחק על התואר. הגמר יתקיים ב-20 במאי באצטדיון העירוני בחיפה.

המאמן אלישע לוי אמר בסיום: "הגענו למשחק שהוא משוכה מנטלית מאוד קשה, אבל באנו בשקט, עם ביטחון, שיחקנו הגנה מאוד חזקה. למרות ששיחקנו נגד קבוצה מהליגה השנייה, אפשר היה לראות שהכישרון של הפועל באר שבע התפוצץ. אני לא זוכר קבוצה שבאה למעמד כזה חשוב ומשחקת כל כך קליל, שוטף, קבוצתי, עם ביטחון. כל הכבוד לשחקנים, הקהל נתן הצגה. הייתה הנאה לכל מי שאוהב כדורגל. עלינו לגמר אחרי הרבה שנים ואנחנו רוצים לזכות בגביע".

מאור מליקסון: "הגענו לגמר אחרי המון זמן. היו פה המון אוהדים שלנו, אנחנו שולחים אותם שמחים וזה יותר חשוב מהכול. עשינו את המשחק קל, שטפנו את המגרש, עשינו מה שאנחנו יודעים. קיבלנו כל השבוע הודעות מאוהדים שאומרים שזה המשחק הכי חשוב של העונה והגענו מוכנים. שמענו שבעפולה אומרים שאנחנו חלשים מבחינה מנטלית - מותר להם להגיד מה שהם רוצים, נאחל להם הצלחה בליגה".

המאמן המפסיד ירון הוכנבוים: "אנחנו תמיד חושבים חיובי אז לא ציפינו לזה ולא רצינו שזה יקרה, בסופו של דבר הכל הלך הפוך ממה שרצינו. שני השערים הראשונים היו בשלב מאוד מוקדם, וכל השאר זה די ברור: כשבאר שבע מרגישה טוב זה לא כוחות. היה כיף לראות אותם, ולצערי זה היה על חשבוננו. התוצאה בהחלט משקפת את הפערים בין הקבוצות, זה רק מעצים את זה שעשינו עונה פנטסטית - להגיע לשלב הזה, להגיע למקום רביעי בליגה, זה הכי גדול שהיינו יכולים לעשות".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הייתה הנאה לכל מי שאוהב כדורגל". אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully