וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון כינס את מאמני הנבחרות וביקש סגנון משחק מהיר

המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל שוחח עם המאמנים במשך כשעה וחצי וביקש להתאים את סגנון המשחק לנחיתות הגובה שממנה סובלות הנבחרות. גרשון הבהיר למאמנים כי הם לא יישפטו רק על פי התוצאות, אלא גם על פי הדרך שבה הם מאמנים וכיצד יקדמו את הצעירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיני גרשון וצוות המאמנים בכינוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצוותים המקצועיים של נבחרות ישראל לגברים התכנסו היום (רביעי) באיגוד הכדורסל לישיבה מקצועית עם המנהל המקצועי פיני גרשון ויושב ראש הוועדה המקצועית, משה ויינקרנץ. גרשון העביר למאמנים את ה"אני מאמין" שלו במשך כשעה וחצי לקראת הקמפיינים שמצפים לנבחרות במהלך הקיץ הקרוב. בין השאר דיבר גרשון על אימונים בקצב גבוה מצד אחד, זאת לצד קיום תאום עם מאמני האגודות בקדטים והנוער. כמו כן התייחס גרשון לסגנון משחק מהיר שמתאים לנבחרות ישראל השונות שסובלות בדרך כלל מנחיתות גובה, על התקפות נכונות וצורות הגנה.

גרשון ביקש מהמאמנים ועוזריהם לשפר לשחקנים יסודות משחק כמו קליעה, אבל בעיקר ללמד אותם לשחק את המשחק בדרך הנכונה ושכל האימונים יהיו בתאום עם מאמני הכושר כדי למנוע פציעות. עוד ציין המנהל המקצועי שישפוט את המאמנים לא רק לפי התוצאות על המגרש, אלא גם לפי הדרך שבה הם מאמנים וכיצד יקדמו את השחקנים הצעירים. גרשון ביקש מהמאמנים להגיע לא רק לאימונים של הנבחרות שלהם, אלא גם של האחרים כדי ללמוד ולהשתפר, ואחרי שהנבחרות הצעירות יסיימו את משימותיהן הקיץ, הם התבקשו להגיע לאימוני נבחרת ישראל הבוגרת. ויינקרנץ ביקש מהמאמנים להיות מרוכזים במטרות שעומדות בפניהם בקיץ הקרוב.

בפגישה השתתף גם מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין, עוזרו ליאור ליובין, ומאמן הכושר אבי קובלסקי. צוות נבחרת העתודה כולל את דן שמיר, עופר רון, ארז דגן ומאמן הכושר יורם מנחם. צוות הנוער כולל את שרון אברהמי, ערן איתן ויואב שמיר, וצוות הקדטים את רמי הדר, רועי פרל ועדי עמוס. מאמני האקדמיה הם ישראל לב, דניאל גוט ואדיר עמר. בהמשך צפויים להתקיים מפגשים נוספים. כידוע, הנבחרות הצעירות של ישראל, העתודה, הנוער והקדטים, כבר מתאמנות מזה מספר שבועות אחת לשבוע והנבחרת הלאומית תחל להתאמן במהלך יולי לקראת אליפות אירופה בספטמבר בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully