וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד עלתה לגמר אחרי דרמה ענקית

ערב ענק באליאנץ ארנה: באיירן מינכן ודורטמונד סיימו ב-1:1 אחרי 120 דקות (לבנדובסקי, 30, אובמיאנג, 75) והצהובים-שחורים ניצחו 0:2 בדו קרב הפנדלים אחרי שצ'אבי אלונסו ולאהם החליקו והחמיצו ונוייר בעט למשקוף

מה אפשר עוד להגיד על המשחק הזה שנקרא כדורגל? איזה ערב מטורף ציפה לאוהדים שהגיעו לאליאנץ ארנה היום (שלישי). בורוסיה דורטמונד עלתה לגמר הגביע הגרמני אחרי 1:1 מול באיירן מינכן ב-120 דקות ו-0:2 בדו קרב הפנדלים מהמוזרים שנראו בשנים האחרונות, בטח כשמדובר בשתי קבוצות גרמניות ובעיקר באלופה הגאה ממינכן. רוברט לבנדובסקי כבש את הראשון במשחק בדקה ה-30, פייר אמריק אובמיאנג איזן בדקה ה-75.

אם היו אומרים לכם לבחור איזה פנדליסטים תרצו שיקחו את הבעיטות עבור הקבוצה שלכם ברגע המתח הגדול ביותר, כנראה שרבים מכם היו בוחרים בפיליפ לאהם ובצ'אבי אלונסו. שני שחקנים שכבר עברו את גיל 30, זכו באליפויות עולם, גביעי אלופות, אליפויות, גביעים ובכל תואר אפשרי כמעט. דווקא שניהם היו אלה שהחמיצו את שני הפנדלים הראשונים עבור באיירן, כששניהם מחליקים ממש מאית שנייה לפני הבעיטה. גם מריו גצה לא הצליח להכניע את מיטש לנגראק, שהחליף את רומן ויידנפלר הפצוע וסיפק הופעת ענק, ואפילו מנואל נוייר בעט טיל אבל רק למשקוף. זאת בעוד אילקאי גונדואן בעט כדור אדיר לחיבורים וגם סבסטיאן קהל הוותיק שלח פס מצוין לפינה כדי לכבוש עבור דורטמונד. אפילו ההצלה הגדולה של נוייר מהפנדל של מאטס הומלס לא הועילה לבווארים.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
המנצח הגדול של הערב, יורגן קלופ/GettyImages

בורוסיה דורטמונד, שזכתה בגביע הגרמני שלוש פעמים בעבר כשהאחרונה שבהם ב-2011/12 אז זכו בדאבל, עלתה לגמר ותחכה למחר כדי לראות את מי תפגוש בגמר בברלין כשהיריבה שלה תבוא מהמשחק בין ארמיניה בילפלד לוולפסבורג.

איזה ערב גדול קיבלנו באליאנץ ארנה. שתי הקבוצות כבר סיפקו לנו משחקים טובים בהרבה בעבר, אבל כמה סיפורים, רגש, מתח ולחץ היו במינכן הערב. אריאן רובן חזר מפציעה שהשביתה אותו יותר מחודש ושוב נפצע והוחלף, רוברט לבנדובסקי שוב כבש מול האקסית, טיאגו אלקנטרה שוב סבל מפציעה קלה, באיירן לא קיבלה פנדל שהגיעה לה ב-100% אחרי נגיעת יד ברחבה של מרסל שמלצר, הנריך מחיטריאן סוף סוף סיפק לדורטמונד תמורה, מיטש לנגראק קיבל את אפודת השוער הראשון בשל הפציעה של רומן ויידנפלר וסיפק תצוגת שוערות מופלאה.

עם כל הכבוד לכל אלה, הסיפור הגדול ביותר הוא האיש על הקווים בדורטמונד. יורגן קלופ, שהודיע לפני מספר שבועות שיעזוב בתום העונה את הקבוצה איתה זכה בשתי אליפויות וגביע, הגיע למשחק ההזדמנות האחרונה שלו לזכות בתואר לפני העזיבה האמוציונלית. לשמחתו, השחקנים שלו הגשימו לו את המטרה והחלום שלו עדיין חי. קלופ דיבר רבות על הרצון שלו להגיע עם הגביע לדורטמונד ולחגוג עם האוטובוס מסביב לעיר, וכרגע למרות שפגשו את אחת הקבוצות הטובות בעולם ועוד בחוץ, התרחיש הזה עדיין אפשרי בהחלט.

קלופ עדיין יכול להיפרד מדורטמונד עם תואר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully