וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי הרשיע את עופר צברי בביצוע עבירות מין

כחמישה חודשים לאחר שנעצר בתום מרדף משטרתי, הורשע מנהלה לשעבר של הפועל פתח תקוה במסגרת הסדר הטיעון, שאינו כולל הסכמה לעניין העונש. "ביצע בקטין מעשים מגונים וליטף את איבר מינו"

מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
צברי בבית המשפט/דרור עינב

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את עופר צברי, מנהלה לשעבר של קבוצת הפועל פתח תקוה בכדורגל, בביצוע עבירות מין בקטינים בני 15-17 במסגרת הסדר טיעון. הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש.

צברי נעצר בסוף נובמבר 2014 בתום מרדף דרמטי בנתיבי איילון. המרדף החל לאחר ששוטרים הבחינו בצברי ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין שעה שהשניים שהו ברכב. צברי ניסה להימלט מהמקום ובמהלך הבריחה דרס שוטרת.

בכתב האישום נגד צברי נכתב: "במהלך החודשים יולי-אוגוסט 2014 או בסמוך לכך, עבר הקטין להתגורר בפתח תקווה. במהלך תקופה, עד לתחילת חודש אוקטובר 2014, התאמן הקטין בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה. מיד בהגיעו לקבוצה, פגש בנאשם שהציג עצמו בפניו כמנהל קבוצת הבוגרים וביקש מהקטין שיאשר אותו כ'חבר בפייסבוק'. הקטין נעתר לבקשה. במהלך התקופה וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, התכתב הנאשם עם הקטין בין היתר באמצעות יישום (אפליקציית) ה'ווטסאפ'. במסגרת התכתבויותיהם במהלך חודש ספטמבר 2014, כינה הנאשם את הקטין 'כוכב', 'נסיך', 'חיים שלי', כתב לו שהוא אוהב אותו ושידאג לקנות לו בגדים והתעניין תדיר בהשתלבותו בקבוצה. הנאשם התלונן בפני הקטין כי 'אני כל כך משתדל שיהיה לך טוב ואתה מקבל את זה כמובן מאליו', והקטין השיב לו כי הוא כמו אבא בשבילו. על כך השיב הנאשם כי 'אני אוהב אותך ואתה יודע את זה ... ואתה צריך להבין ששום דבר לא מובן מאליו'.

עוד נכתב: "במספר הזדמנויות שונות במהלך התקופה, בעת נסיעתם המשותפת ברכבו של הנאשם, ביצע הנאשם בקטין מעשים מגונים, ליטף את איבר מינו של הקטין מעל לבגדיו וזאת לצורך סיפוק וגירוי מיני ובהסכמתו שהושגה תוך ניצול יחסי תלות שביניהם".

"בתחילת חודש אוקטובר 2014, וכחלק מהעמקת יחסי התלות של הקטין כלפיו, העניק הנאשם לקטין כסף לקניית בגדים חדשים ובמועד שאינו ידוע לתביעה בסמוך לחג הסוכות, שוב הזמין הנאשם את הקטין לבוא אליו למחסן הכביסה ולקבל בגדי ספורט. הקטין הגיע למחסן הכביסה בשעות הערב וישב שם עם הנאשם כשהם לבדם. הנאשם הציע לקטין לעסות את גופו. משנאות הקטין להצעה, הפשיט הנאשם את חולצתו של הקטין, התפשט מחולצתו וביצע בקטין מעשים מגונים".

מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013/דרור עינב

בהמשך תואר המקרה בו צברי ניסה להימלט מהמשטרה: "הנאשם לא שעה ליריות השוטרים באוויר והמשיך בנסיעה, יצא מהחניון, פנה שמאלה ברמזור אדום והמשיך בנסיעה לכיוון כביש 20 (מחלף הקוממיות) תוך שהוא משתחל בין רכבים עד כי נאלץ לעצור בנתיב הימני בשל עומס תנועה. השוטרים נעו במהירות לכיוון הרכב תוך שהשוטרת צועקת ויורה לכיוון גלגלי הרכב. אז ניגשה השוטרת לרכב, פתחה את דלת הנהג, כיוונה אליו אקדח והורתה לו לצאת מרכבו. בתגובה, המשיך הנאשם בהימלטותו, גם לאחר שהשוטר ירה לכיוון גלגל הרכב, תוך שהוא סוטה לימין, עולה על המדרכה וממשיך בהימלטותו על נתיבי איילון דרום עד כי איבדו עמו קשר עין. רק לאחר זמן, אותר הנאשם בתוך רכבו באמצעות איתורן ונעצר. במעשיו המתוארים, קיבל הנאשם מקטין שירותי מין ביודעו כי הוא קטין, לא ציית להוראות שוטרים והפריע להם בעת מילוי תפקידם, ברח ממשמורת חוקית שהיה נתון בה בשל חשד לעבירת פשע, נהג בקלות ראש ובפזיזות בדרך שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו לחבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully