וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "הזדמנות לעשות היסטוריה". מיטרוביץ': "רוצה להישאר בקבוצה"

28.4.2015 / 10:00

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה נגד מכבי אחי נצרת בחצי גמר הגביע שבטדי (רביעי, 20:30, ספ' 5). המאמן: "היריבה שלנו נבנתה כדי לעלות ליגה, לא יהיה לנו קל"

משחקי חצי גמר גביע המדינה יתקיימו באצטדיון טדי בהצגה כפולה מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5), ובמכבי תל אביב ההכנות בעיצומן לקראת משחקה של הקבוצה נגד מכבי אחי נצרת. לקראת ההתמודדות נגד הקבוצה מהלאומית ערכה האלופה מסיבת עיתונאים, בה התייחס המאמן פאקו אייסטרן לאתגר העומד בפני קבוצתו, שחולמת על טרבל ורוצה להגיע לגמר גביע המדינה ב-20 במאי באצטדיון העירוני בחיפה.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
הצהובים חולמים על טרבל. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

"יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה", אמר פאקו אייסטרן. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים כי מכבי אחי נצרת קבוצה טובה שנבנתה כדי לעלות ליגה. זה אומר שיש לה שחקנים טובים ומצפה לנו אתגר. אני לא מרגיש שיש עלינו לחץ כי פגשנו בעבר קבוצות שהסתגרו ויצאו למתפרצות. במשחקים המאמן פחות חשוב, אלא בעיקר השחקנים. למאמן יש חשיבות באמצע השבוע. במשחק הם צריכים ליישם את מה שעבדנו עליו".

המאמן נשאל על ססאר מנדיונדו, המאמן הספרדי החדש של הפועל תל אביב: "אני לא מכיר אותו אישית. אני בטוח שהם עשו עבודה טובה בניתוח הפרטים ורק לאחר מכן הם הביאו אותו".

הקשר ניקולה מיטרוביץ' הוסיף: "המשחק תלוי בנו. אם נשחק טוב לא נצטרך לדאוג למכבי אחי נצרת. מקווה להיות פה גם בעונה הבאה, אבל זה לא תלוי בי, אלא בהנהלה. העבודה שלי היא להיות טוב על המגרש. בכל מקרה, אני אוהב להיות פה ורוצה להמשיך".

שחקני מכבי תל אביב מהראן ראדי (ימין) ערן זהבי (שמאל). קובי אליהו
ראדי וזהבי באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו
חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט באימון. קובי אליהו
יקווה לקבל הזדמנות. בן בסט באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully