וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נמצאת במגעים לשחרור ג'וזף ג'ונס

לאחר תקופה ארוכה בה שקלו לוותר על הסנטר, החליטו במועדון לפעול לשחרורו, על אף שהוא מחזיק בחוזה עד תום העונה. דני פרנקו אחרי ה-60:78 בנס ציונה: "אליפות? כולן מאמינות בסיכוי שלהן"

one

הפועל ירושלים רשמה הערב (שני) את הניצחון ה-12 ב-13 משחקי הליגה האחרונים שלה. האדומים, שלבשו שחור הפעם, נעלו את המחזור ה-29 עם 60:78 די קליל מול עירוני נס ציונה בחוץ והנחילו להם הפסד מספר 11 ב-14 המשחקים האחרונים. ליאור אליהו בלט אצל האורחת עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים והשכיח את החיסרונות של יותם הלפרין וברייסי רייט הפצועים. מנגד, נס ציונה נראתה רע ונראה שאפילו החיסרון של קרייג סמית' הפצוע לא מהווה תירוץ.

לוואלה ספורט נודע כי למרות התקופה הטובה בה נמצאת הקבוצה, בירושלים מתכננים לערוך שינויים בסגל השחקנים, כשבקבוצה נמצאים במגעים לשחרר את ג'וזף ג'ונס. זו תקופה ארוכה שבירושלים שקלו את שחרורו של הסנטר האמריקאי, אולם עתה החליטו במועדון לפעול בנושא, זאת על אף שלשחקן חוזה עד סיום העונה. ללא קשר לשחרורו הקרוב של השחקן, הוא נמצא כעת בארצות הברית בשל סיבות משפחתיות.

שחקן הפועל ירושלים ג'וזף ג'ונס. קובי אליהו
ישוחרר מהפועל ירושלים? ג'ונס/קובי אליהו

מאמן ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "לא הייתי בטוח איך נגיע למפגש אחרי שלא שיחקנו 11 ימים. אדם אריאל היה טוב בהיעדרו של יותם הלפרין. אני מקווה שנוכל להשתמש במה שהרווחנו כאן גם במשחקים הבאים. היו לנו דקות טובות ודקות מפוזרות. אנחנו עוד צריכים לשפר תיאום ולאבד פחות כדורים. ביותר מדי התקפות זה עדיין לא נראה טוב. למרות זאת, לא נהיה חזירים. ניצחנו במקום שלא קל לנצח בו. יש לנו דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם לקראת הפלייאוף, ואני מאמין שנעשה את זה. אליפות? כל הקבוצות מאמינות. כולן רוצות לזכות באליפות. אם נגיע למשחק הזה, נרצה לנצח בו. אבל המטרה היא כמובן לעבור את השלב הבא".

"הראינו עליונות לקראת סוף המשחק", אמר פורוורד ירושלים ליאור אליהו. "נס ציונה היו חסרים את קרייג סמית', שחקן מאוד משמעותי, אין ספק, אבל גם לנו היו חסרים שחקנים. נכון לרגע זה אנחנו קבוצה מוכה, ונצטרך את כולם להמשך הדרך. אליפות? לא רוצה לחשוב על זה עוד. יהיה קשה מול כל קבוצה בפלייאוף ויש לנו דרך ארוכה עד לגמר".

"קיבלנו תרומה מהרבה שחקנים וזה עזר מאוד", ציין טוני גפני, "יש לנו סגל עמוק ואפשרויות רבות. השחקנים הפצועים חסרים לנו מאוד, אלו שחקני חמישייה שמובילים אותנו לאורך כל העונה, אבל שוב, יש לנו הרבה כלים והראינו אותם גם הפעם".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין המאוכזב אמר: "דיברתי על בחירת הזריקות עם השחקנים ובחצי הראשון נפלנו עם זה. זו הייתה הבעיה הגדולה ביותר שלנו. כשיש לך חיסרון ואתה גם אנדרדוג, צריך לפצות על כך ברוח ובאנרגיות, ומה שקרה פה לא מתקבל על הדעת. קרייג סמית' לא משחק כבר זמן רב ואנחנו צריכים להסתדר בלעדיו. למרות הכול, אנחנו בעניין כל הזמן והדברים תלויים בנו. אבל נצטרך להביא דברים אחרים. לא יכול להיות שניראה כמו בחצי הראשון".

שחקן נס ציונה גיל אמיתי הוסיף: "אנחנו לא משחקים כמו קבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף, זה כדור שלג, דבר שמושך דבר, ומתחיל להיות מאוחר מדי, יש לנו עוד סיכוי להיות בפלייאוף, נשאר לנו עוד 4 משחקים, אבל לא כמו שנראינו היום ובשלושה שבועות האחרונים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully