וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בספרד: לואיס אנריקה מנסה לחלק כוחות, צ'אבי יפתח מול חטאפה?

ברצלונה תארח את חטאפה בפתיחתו של מחזור אמצע השבוע (21:00, ספורט 5+ ו-HD), המאמן רוצה לשמור על הכוכבים טריים, אך גם מבטיח: "לא נעשה את הטעות ונחשוב קדימה מדי"

שחקני ברצלונה, צ'אבי, ליאונל מסי. GettyImages
צ'אבי יזכה לחולצת ההרכב?/GettyImages

מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית, המחזור ה-34 במספר, ייצא לדרך כבר מחר (שלישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד תארח המוליכה ברצלונה את חטאפה.

seperator

ברצלונה - חטאפה (21:00, ספורט 5+ ו-HD)

הקטאלנים שמרו על יתרון שתי הנקודות ומתקרבים להחזרת התואר אליהם, אולי בדרך לטרבל גדול. עד למפגש הראשון מול באיירן בחצי גמר הצ'מפיונס מחכים לבארסה צמד משחקים נוחים על הנייר וזה יהיה הראשון מביניהם. המדרידאים הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם ועדיין קרובים מדי מבחינתם לקו האדום. הם ינסו להדהים את היריבה שכמעט לא מאבדת נקודות בחודשים האחרונים בזירה המקומית. בסיבוב הקודם, זה בדיוק מה שהם עשו, עם 0:0, בעוד שבעונה שעברה חטאפה גם סחטה 2:2 בקאמפ נואו.

לואיס אנריקה מנסה לחלק כוחות בין שחקני הסגל ומי שעשויים לפתוח מחר הם איבן רקיטיץ', פדרו וצ'אבי. המאמן אמר: "אנחנו חייבים לתת את המקסימום בכל משחק, כי רק התארים יתנו חותמת למה שאנחנו עושים. אבל לא נעשה את הטעות הזו ונחשוב קדימה מדי. אנחנו מתרכזים רק בחטאפה כרגע. על הנייר אפשר לכתוב הרבה דברים, אבל רק המציאות היא מה שקובעת. המשחק הקרוב הוא קריטי במרוץ האליפות, הכי קריטי כרגע".

משחקים נוספים (23:00):

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד
לבנטה - קורדובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully