וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אנחנו מקווים שעד סוף השבוע כבר נסגור עם אלי כהן"

27.4.2015 / 17:03

בקבוצה מעריכים מאוד את עבודתו של המאמן שהגיע במהלך העונה, אולם הישארותו תלויה באישורם של כל חברי ההנהלה. בסכנין רוצים לשמור גם על דיוגו קאצ'ובה, עאיד חבשי ועטאא ג'אבר

one

ראשי בני סכנין צפויים לשבת בימים הקרובים עם המאמן אלי כהן ולפתוח את המשא ומתן לגבי הישארותו בקבוצה בעונה הבאה. על פי גורם בכיר בסכנין, במועדון מתכננים לשבת מחר (שלישי) או ביום רביעי עם כהן, אולם הישארותו תלויה ראשית באישור כל חברי ההנהלה. "אנחנו מקווים שעד סוף השבוע כבר נסגור עם אלי כהן", אמר גורם במועדון, "נשב איתו ביום-יומיים הקרובים ככל הנראה וננסה לסגור את הדברים".

בסכנין מעריכים את העבודה הטובה שעשה כהן בתקופתו בסכנין מאז שהגיע אליה במהלך העונה ורוצים לראות אותו ממשיך. בסכנין רוצים לשמור גם על שחקנים דוגמת דיוגו קאצ'ובה, עאיד חבשי ועטאא ג'אבר, שהגיעו בינואר. לגבי האחרון, כלל לא בטוח שמכבי חיפה תסכים לשחררו. ההערכה היא שקאצ'ובה הוא הזר היחידי שבקבוצה ינסו להשאיר.

בקבוצה צפויים לשבת גם עם השוער רן קדוש ולנסות להחתים אותו לעונה נוספת. בנוסף, בסכנין מרוצים מאוד משני הצעירים, איהאב שאמי וסגס תאמבי ובהנהלה רוצים לראות אותם בעונה הבאה רושמים קפיצת מדרגה והופכים לשחקנים משמעותיים בסגל.

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
ימשיך לעוד עונה? אלי כהן/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אלי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully