וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "גם אם שחקן רוצה לקלל אותי בפנים, לא אקח זאת באופן אישי"

27.4.2015 / 16:51

מאמן הפועל פתח תקוה למקורביו: "אם השחקנים חושבים שכבר ירדנו, לא יהיה לנו סיכוי במשחקים שנותרו. אפשר להגיד עליי הכול, אבל אי אפשר לקחת ממני את הקשר עם השחקנים". קאלה עשוי לחזור לשער מול הפועל חיפה

one

שחקני ואנשי הפועל פתח תקוה זכו ליום חופשי, וכולם מצאו זמן כדי לנקות את הראש לקראת המשך השבוע שיסתיים במשחק העונה של הקבוצה בסמי עופר מול הפועל חיפה. הפסד במשחק יסמן כמעט בוודאות חזרה של הקבוצה לליגה הלאומית והעובדה ששחקנים במועדון התבטאו ביומיים האחרונים כי אין להם סיכוי להישאר בליגה, הכעיסה מאוד את המאמן מנחם קורצקי. בשיחות עם מקורביו, התייחס קורצקי לעניין הזה ונשמע אומר: "אני לא נפגע משום דבר שנרשם עליי. אלו דברים שקורים בכל מועדוני הכדורגל ולא המציאו את זה בהפועל פתח תקוה. הדבר היחידי שכואב לי לקרוא זה שחקנים שאומרים שירדנו ליגה. אם באמת השחקנים יהיו בתחושה שירדנו ליגה, אז לא יהיה לנו סיכוי בשלושת המשחקים הקרובים. מעבר לזה שום דבר לא מפריע לי. גם אם שחקן רוצה לקלל אותי בפנים, אני לא אקח את זה באופן אישי".

עוד סיפר קורצקי בשיחות שניהל עם אנשים הקרובים אליו: "דיברתי עם כל שחקן שנכנס אליי לחדר בשבועיים האחרונים וכולם שמעו ממני רק את האמת. אני מאמין שהם העריכו את זה. אפשר להגיד עליי בונקריסט. אפשר להגיד שהאימונים שלי לא טובים. אפשר להגיד עליי הכול, אבל אי אפשר לקחת ממני את הקשר עם השחקנים שלי. אם זה לא אני והשחקנים שלי, אז אין לי משהו אחר".

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי, ליד שחקני הקבוצה, שחר הירש, אורי פסו. ברני ארדוב
"אם זה לא אני והשחקנים שלי, אז אין לי משהו אחר". מנחם קורצקי/ברני ארדוב

קאלה דרשלר עשוי לחזור לשער בשבת, אחרי שפינה את העמדה לשוער המשנה, אוראל כהן, במשחקים האחרונים. קורצקי הסביר בסיום המשחק בשבת שהוא העדיף את כהן כדי ליצור מחוייבות אצל יתר השחקנים ותשומת לב גדולה יותר תוך כדי משחק בידיעה שמאחוריהם עומד שוער לא מנוסה. גורם בהפועל פתח תקוה ששוחח עם קורצקי שמע אותו אומר: "לא מעניין אותי כלום למעט הרצון שלי שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה. אין לי אגו ואין לי משחקי כבוד, בטח לא מול השחקנים שלי".

למאמן חוזה לשנתיים נוספות בהפועל פתח תקוה. אם הקבוצה תרד ללאומית הוא יינזק בשכר ויירד משכר של 35 אלף שקל ברוטו לחודש ל-25 אלף שקל ברוטו. בשיחות שניהל, הוא סירב להכיר באפשרות שהקבוצה תרד ליגה. מקורב אליו אמר: "יש למנחם חוזה וכל עוד זה תלוי בו הוא יממש אותו. אבל אם הוא יראה שהקבוצה וההנהלה לא מאמינה בדרך שלו, הוא לא יישאר. הוא לא נשאר בכוח בשום מקום. הוא יידע לשמור על הכבוד של עצמו ועל הכבוד של הפועל פתח תקוה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
עשוי לשוב לשער. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully